het kriebelt weer! ik ga een tattoo laten zetten.. Een kus afdruk van E. (dus echt een kusje van haar) op mijn pols.. maar ik wil de lijntjes niet zwart, rood lijkt me ook weer te.. nou zat ik te denken aan grijs of roze. het mag natuurlijk wel opvallen maar ik wil dat hij liever oogt en niet zo hard.. snap je?? iemand een tattoo zonder zwart gezet of evt in grijs kleur? ik heb er al meerdere maar allemaal zwarte lijnen en ingekleurd.. dat wil ik dus niet.. dus kom maar op met meningen & ideetjes.. liefs x
Het lijkt me wel lief als het kusje dan roze is idd! Ik heb een grijze tattoo op mn pols, maar dat heb ik gedaan omdat er al een tattoo stond en ik de nieuwe aanvulling daarmee wou matchen. Nu ziet het er dus uit alsof het altijd al 1 tattoo geweest is en niet 2 aparte delen. Dus een grijze tattoo lijkt gewoon alsof je m al een tijd hebt. Roze lijkt me dan leuker en liever en dan met wat witte highlights.. Ja lijkt me heel leuk!
Als het goed is, dan moet dit de goeie foto zijn. Deze heeft onze buurman laten zetten. Kusje van zn kind en handschrift ook van zn kind.
Een mooi gebaar maar vind de tattoo afschuwelijk. Ik wil ook iets persoonlijks van mijn meiden en ga de tattoo ( jaja ) 1 april zetten... maar niks met afdrukken of kusjes omdat ik bang ben dat het niet exact hetzelfde wordt zeg maar... Maar persoonlijk zou ik dan kiezen voor een beetje roze/rood achtig zodat het net echt lijkt. Succes!
G89 oeii dat is niet wat ik bedoel, snap de gedachte maar vind hem zo 'nep' omdatnhij helemaal ingekleurd is.. Thanka blijzwanger dan misschien toch maar roze
Ik zag op Pinterest een moeder die had zoiets gedaan met bruine kleur... Dus dan net wat tinten donkerder dan haar huidskleur. dat was ook heel mooi... Overigens stond er ook eens een hand van een moeder en kindje op.. Het kindje had een aparte moedervlek op d'r hand en moeder had op dezelfde plek diezelfde moedervlak laten tatoeëren, heel bijzonder en ook heel mooi
Ik heb een tattoo zonder zwart. Alle buitenlijnen zijn in kleur en de "losse lijnen" zijn groen of lichtgrijs. Ik hou ook niet van het harde. Foto zal ik in m'n album zetten (op de foto was hij net gezet), moet je me even toevoegen, album staat op prive.
gaaf idee zeg ik volg even dit topic om te zien of er een perfecte kus kleur bij zit hihihi die rooie vind ik niet mooi om eerlijk te zijn