ontpillen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door stephanieej, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii allemaal ,

Ik ben sinds 27 oktober gestopt met de pil, nu heb ik sinds zeker meer als een week elke dag hoofdpijn ,veel moe,elke dag misselijk vannacht werd ik zelfs wakker en heb moeten overgeven en zit al meer als een week aan de poep(beetje vieze praat haha mja) hoort dit allemaal bij ontpillen?

zelfs nu voel ik me beetje beroerd misselijk gevoel in me buik me darmen zijn van streek elke keer ook.

groetjes stephanie

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meid,

Ik denk ontpillen,heb ik ook gehad alleen wel eerder na het stoppen.
    Hoofdpijn heel de dag en een weéig/misselijk gevoel in je maag.
    En ook die rommelende darmen,werd er gek van!
    Heb het nu nog steeds regelmatig.
    Maar wat ik al zei ik ben later gestopt dan jou en t neemt bij mij al af dus echt een duidelijk antwoord heb ik niet,ieder lichaam is anders..

3. Marja84

Marja84 Lid

10 nov 2010
    21
    0
    0
    operatieassistent
    Ik heb nergens last van gehad. Ben 9 september gestopt en alleen wat afgevallen. Ik had wel een van de lichtste pillen: Microgynon 20. Misschien heeft dat er ook mee te maken?

4. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou eerlijk gezegd zelf ook niet weten wat t is zwanger zijn lijkt me niet want ben pas 2 weken gestopt met de pil . mja weet niet of er meerdere moeten overgeven enzo als ze gestopt zijn met de pil en aan de poeperietus zijn?

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ontpillen zijn... Maar gezien het weer van de laatste tijd.... Kan je niet ziek zijn?

6. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    kheb geen koorts ofzo alleen zwaar koppijn en misselijk heel de dag door en omdat ik pas geleden gestopt ben met de pil dacht ik hieraan , hoofdpijn heb ik al meer als een week alleen overgeven doe ik sinds vannacht

Deel Deze Pagina