Nog meer hobby fotografen hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn met hobby fotografie ik hou me al enkelen maanden bezig met kinderfotografie en natuur ik heb boven op zolder een kleine fotostudio met lampen etc etc
    Misschien leuk om tips en trics uit te wisselen en je mooiste foto's te delen?

2. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ik maak graag foto's, beginnen er ook steeds beter uit te zien. Wat ik minstens net zo leuk vind is ze "nog mooier" te maken in fotoshop...

Één keertje zelfs een fotowedstrijd gewonnen :cool:

3. LittleMonsters

Dat vind ik ook altijd erg leuk het knutselen met foto's je best doen om het beste resultaat eruit te halen

Wel super dat je eens wat hebt gewonnen!

4. silvermist

silvermist Niet meer actief

hier ook iemand die druk is met fotograferen, vind het geweldig en ga zeer zelden de deur uit zonder fototoestel :) hier ook een klein fotostudiootje boven ;)

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik vind fotograferen ook hartstikke leuk! Wij hebben zelf geen lampen of doek. Ik zit er over na te denken om misschien binnenkort een cursus fotografie te doen, ook omdat we nu een goede camera hebben. Bewerken vind ik ook leuk! We hebben alleen nog niet een speciaal programma daarvoor:) Ben nog echt een beginneling :p

6. LittleMonsters

wat leuk dat ik niet de enigste ben met deze hobby ;) :D

misschien ook leuk om wat werk te tonen..
    zal wel beginnen ;)

7. silvermist

ik wil zo graag iets tonen mrsnuke maar dan word ik gelijk herkend :( kan hem wel persoonlijk mailen naar je als je dat wil :)

8. LittleMonsters

leuk hoe groot is de jouwe?
    hier heb ik hem op zolder maar het is de bedoeling dat we de grote slaapkamer gaan gebruiken toch iets meer ruimte zit nu met een puntdak dus kom wat tekort in de breedte

9. LittleMonsters

jahoor dat is goed!

10. LittleMonsters

ben ook geen pro hoor ;)
    ik heb geen cursus gedaan ik ben gewoon gaan doen werkt voor mij het beste

11. silvermist

hier net zo, op een gegeven moment kom je er wel achter wat je beter wel of niet kunt doen ;)

mrsnuke pb me even je mail dan stuur ik wat foto's door zodra de kleine op bed ligt ;)

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hier ook een hobby fotografe :) Vind het super om foto's te ,maken.. Heb af entoe ook een lesje van een professionele fotograaf maar voornamelijk zoek ik het allemaal zelf uit..

13. silvermist

oh sorry helemaal over heen gelezen ik heb een 1 persoons kamer tot mijn beschikking :)

14. silvermist

dat is wel leuk zeg zo af en toe een lesje kun je vast veel tips en trucs uit halen denk ik?

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja heel veel. de oom van mijn man is proffesioneel fotograaf bij onder andere marco borsato

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oke nou je foto's zien er hartstikke mooi uit!! Ik moet ook nog uitzoeken wat je met alle knopjes kan enzo.. :D

17. LittleMonsters

Dat komt vanzelf Hehehe mijn man fotografeerd al wat langer dus kan met mijn vragen bij hem terecht;)

Ik leer elke keer weer bij

18. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Mooie foto's! Zal proberen ook wat te plaatsen...

Hieronder de foto waarmee ik een wedstrijd heb gewonnen, het thema was "architectuur":

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Wauw maloutje das echt een prachtfoto!
    Hoe heb je die gemaakt?

20. LittleMonsters

Prachtig! Daar ben ik nog niet zo in thuis ben nu wel een beetje bezig met natuur bloempjes etc etc heb alleen de juiste lens niet maar kom evengoed wel een heel eind maar zou graag echt het macro fotografie willen doen maar dan zal ik toch eerst een andere lens erbij moeten hebben ;) sparen sparen sparen hihihi

Deel Deze Pagina