Voorpret dagje leuke dingen doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Hanna Mom, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou vroeg ik mij af. Aanstaande zondag hebben wij gepland lekker te gaan zwemmen met z'n allen en daarna te gaan wokken. Ik heb er zoveel zin in! Het is ook alweer erg lang geleden dat we een dag samen hadden, maar alleen al die voorpret vind ik fantastisch. Ik kijk even op de website van het restaurant en het zwembad en ik geniet haha.

Dit heb ik met vakanties ook altijd. Ik geniet enorm van die voorbereiding. Ben ik nou zo gek? Mijn man snapt er niks van hihi. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

2. Met uit eten gaan heb ik dat niet (maar dat doe ik ook vrijwel nooit) maar met vakanties wel hoor! Helemaal blij worden van positieve recensies op internet, de website 100 keer bekijken.. Of als we naar de Efteling gaan.. Ik kom er zó vaak, ik ken alle routes uit m'n hoofd, maar het blijft leuk om naar de plattegrond te kijken ;)

3. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen

Ja dat herken ik ook heel erg, wij gaan volgende week vrijdag een nachtje samen naar utrecht en dan naar de een aquariumbeurs, ik verheug me er al wel 2 maanden op :D

Mijn vriend vindt het ook erg leuk om heen te gaan, maar volgens mij geniet hij niet van de tijd ervoor!

Genietse nog en alvast veel plezier.

Liefs

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik herken het ook hoor, ik heb het zelfs met de kleinste dingen.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel herkenbaar vooral bij dagjes uit en vakanties. Heerlijk alvast kijken op internet. Krijg ik er alleen maar meer zin in.

Misschien hebben mannen er minder mee. Mijn man heeft dat ook niet zo zoals wij dat hebben.

6. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Hier ook hoor.
    Ik en mijn vriend kunnen er allebei heel erg van genieten.
    Van de tijd ervoor dan hea.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zekers!! hier ook hoor!
    veel plezier alvast!!

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heb ik ook altijd!

9. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Hier ook altijd!
    Zelfs met een 'dagje' Ikea, babydump e.d. Als ik weet dat we ergens in de week daar heen gaan heb ik er al zo'n zin in :)

10. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Oh ja hoor, dat heb ik ook, haha..

Ik zat net de folders door te bladeren, en als ik dan zie dat ze bij de Wibra leuke dingen hebben, kan ik me nu al verheugen om er morgen heen te gaan :p

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Met reizen/vakanties heb ik dat wel altijd, niet met restaurants of zo. Werd vroeger al helemaal blij bij het halen van de Lonely Planet van het desbetreffende land, dan begon de reis eigenlijk al. ;):D

12. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig haha. Dacht echt dat ik de enige was. Mijn man wordt soms helemaal gek van mij! Haha.

Maar het heeft ook zeker zijn voordelen. Door het zoeken op internet heb ik de vorige keer bij onze vakantie in Portugal hele mooie kamers kunnen regelen! DIe stonden niet standaard op de site, maar bij navraag in het hotel kregen we die wel voor maar 50 euro meer. Toen was manlief wel blij met mijn voorpret haha.

Deel Deze Pagina