Nou vroeg ik mij af. Aanstaande zondag hebben wij gepland lekker te gaan zwemmen met z'n allen en daarna te gaan wokken. Ik heb er zoveel zin in! Het is ook alweer erg lang geleden dat we een dag samen hadden, maar alleen al die voorpret vind ik fantastisch. Ik kijk even op de website van het restaurant en het zwembad en ik geniet haha. Dit heb ik met vakanties ook altijd. Ik geniet enorm van die voorbereiding. Ben ik nou zo gek? Mijn man snapt er niks van hihi. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?
Met uit eten gaan heb ik dat niet (maar dat doe ik ook vrijwel nooit) maar met vakanties wel hoor! Helemaal blij worden van positieve recensies op internet, de website 100 keer bekijken.. Of als we naar de Efteling gaan.. Ik kom er zó vaak, ik ken alle routes uit m'n hoofd, maar het blijft leuk om naar de plattegrond te kijken
Ja dat herken ik ook heel erg, wij gaan volgende week vrijdag een nachtje samen naar utrecht en dan naar de een aquariumbeurs, ik verheug me er al wel 2 maanden op Mijn vriend vindt het ook erg leuk om heen te gaan, maar volgens mij geniet hij niet van de tijd ervoor! Genietse nog en alvast veel plezier. Liefs
Heel herkenbaar vooral bij dagjes uit en vakanties. Heerlijk alvast kijken op internet. Krijg ik er alleen maar meer zin in. Misschien hebben mannen er minder mee. Mijn man heeft dat ook niet zo zoals wij dat hebben.
Hier ook hoor. Ik en mijn vriend kunnen er allebei heel erg van genieten. Van de tijd ervoor dan hea.
Hier ook altijd! Zelfs met een 'dagje' Ikea, babydump e.d. Als ik weet dat we ergens in de week daar heen gaan heb ik er al zo'n zin in
Oh ja hoor, dat heb ik ook, haha.. Ik zat net de folders door te bladeren, en als ik dan zie dat ze bij de Wibra leuke dingen hebben, kan ik me nu al verheugen om er morgen heen te gaan
Met reizen/vakanties heb ik dat wel altijd, niet met restaurants of zo. Werd vroeger al helemaal blij bij het halen van de Lonely Planet van het desbetreffende land, dan begon de reis eigenlijk al.
Oh gelukkig haha. Dacht echt dat ik de enige was. Mijn man wordt soms helemaal gek van mij! Haha. Maar het heeft ook zeker zijn voordelen. Door het zoeken op internet heb ik de vorige keer bij onze vakantie in Portugal hele mooie kamers kunnen regelen! DIe stonden niet standaard op de site, maar bij navraag in het hotel kregen we die wel voor maar 50 euro meer. Toen was manlief wel blij met mijn voorpret haha.