Ik zoek eigenlijk per direct wel leuke kapsels. Maar wat??? Ik heb kort haar. ( peper en zout kleur zeg maar) Maar wil gewoon iets vlotter. Niet in mijn gezicht, want daar hou ik niet van. Mijn haar is nogal dik en veel en er zit slag in. Dus volgens mij heb ik niet meer keus dan dat ik nu heb. Dacht ook wat langer maar ben wel bijna 40, dus dat vind ik dan weer niet leuk. Ben nl geen 18 meer met een staartje. Dat zal ik doen bij langer haar gewoon gemakzucht. Heeft iemand mijn kapsel? Liefst met plaatje Zelf vond ik deze wel leuk, maar dat is blond en ik ben echt veel donkerder. Dus staat dat dan weer wel. Ik vind dit meer een kapsel voor blond
Sorry maar ik vind de derde echt niks! Raad het je echt af want het ziet eruit alsof ze net uit bed gestapt is en nog haarlak van de dag ervoor in heeft zitten.. Vind die in je tweede post leuker
Het eerste kapsel vind ik veeeel mooier dan die 2e! Maar ligt ook inderdaad aan je uitstraling/vorm gezicht.
Hey korte kapsel van victoria beckham vond ik super Bekijk bijlage 304089 En dan van ann hathaway ( geen idee of ik haar naam goed schrijf LOL
Ik zou de 1e kapsel doen en dan goud/bruin kleur. Niet te donker of licht maar wel heel mooi bij dat kapsel. Tenminste als je bruine ogen hebt dan moet dit je staan.
Ja dat vind ik ook heel leuk, alleen wel erg kort. Bij mijn 2 foto's vind ik dat wel echt voor hoogblonde kapsels. En ik ben dus lichtbruin/donkerblond. Net als op de bijlage
Ik vind de eerste leuk. En die van Victoria Beckham. Maar voor beide kapsels geen peper en zout kleurtje Wel een sprekende kleur, niet te donker want we gaan naar de lente. Wat voor vorm gezicht heb je?
1e kapsel is leuk! Ik ga donderdag ook weer naar de kapper om mijn korte kapsel bij te laten knippen omdat ik het eigenlijk te lang vind. Ook hier trouwens zo'n peper en zout kleurtje, donderdag wil ik het ook gelijk laten kleuren..een stuk blonder lijkt me super. Ik ben trouwens voor een kleine maand terug van lang haar naar kort haar gegaan Dit kapsel heb ik laten knippen
Eigenlijk heeft deze dame wel dezelfde kleur ogen en ook kleur haar. Alleen heb ik helaas niet zo'n mooi gezicht
Dit is de vorm van mijn hoofd. Alleen heeft deze dame meer een "onderkin". Ik heb ook rimpels als ik naar beneden kijk
Leuk, maar wel bij een ander. Ik krijg al de kriebels als ik naar dat haar op het voorhoofd kijk. Hoewel het ook mijn rimpels zou bedekken haha. En zolang is mijn haar nog niet.
Iedereen heeft een mooi gezicht op zijn/haar eigen manier Ik bedoelde deze kleur: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=a5db7ec16a&view=att&th=13c38ceb90f15cac&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P9OFJbPQXGJqxDnaxDYh9Ak&sadet=1360012887689&sads=SSOiCdvUklEt-YMCSJt-v2tTUQc&sadssc=1 en dan het 1e kapsel. Deze kleur is toch warm en niet te donker/licht.
Klopt kom er net achter. Alleen ik kan het zien sorry. Even op een andere manier dan. Als het goed is nu wel? ImageShack® - Online Photo and Video Hosting