Aussie Miracle Moist productlijn.

Discussie in 'De lounge' gestart door LieseLeentje, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb een mini fles shampoo gekocht te samen met de 3 minute intensivkur. Nou zat ik me alleen af te vragen, gaat het zijn geld waard zijn op de lange duur aangezien de grote flessen nogal duur zijn?

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb deze 1,5 maand of 2 maanden geleden gekocht zowel de shampoo als de 3 minute conditioner.
    Moet zeggen ben er zeer tevreden over vooral ook hoe lang ik er mee doe. Mijn vriend gebruikt dezelfde shampoo (elke dag! en ik om de dag of om de 2 dagen) maar zijn nog steeds na 1,5/2 maanden uit dezelfde fles aan het gebruiken!
    Ook het resultaat erg tevreden over :)

3. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ik gebruik het al 1,5 maand 1x per week. Het ruikt heerlijk en mijn haar voelt daarna super zacht. Dat blijft het ook tot mijn volgende wasbeurt.
    Ik vind het zijn geld waard, zeker als je bedenkt dat ik kroeshaar heb.
    Mijn type haar is moeilijk ''zacht'' en gehydrateerd te krijgen.
    Maar met aussie voelt mijn haar niet uitgedroogd aan.
    En nee ik word niet betaald om dit hier neer te zetten haha.
    Had een pakket gewonnen die ik uit mocht proberen.
    Shampoo schuimt heel erg snel, dus heb je maar een beetje nodig.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb het zelfde probleem met mijn haar en was erg tevreden over het mini flesje, al zeker 3 wasbeurten mee gedaan en mijn dochter 1x, had indedaad het idee dat ik nog minder per wasbeurt kon gebruiken.

Gebruiken jullie alleen de shampoo of ook de conditioner en de kuur?

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb het ook een tijdje gebruikt en vond het heel fijn.
    Maar ik had wel een beetje het gevoel dat mijn haar best snel vettig werd. (Maar ik ben zwanger en het kan ook zijn dat het daarmee te maken heeft.)
    Ik gebruik nu even de Keratine repair van Andrelon en die vind ik persoonlijk fijner, al is de Miracle moist ook helemaal prima hoor! Vooral de geur is erg lekker (vind ik best belangrijk bij een shampoo en conditioner)

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Tegen vet haar, eerst conditioner en dan pas je shampoo gebruiken.

Ik gebruik aussi voor gekleurd haar en vind hem erg fijn! Wil voorlopig niets anders

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Of mijn haar sneller vetter word kan ik als ik het gekocht heb heel goed meten, ik was het namelijk maximaal 2x per week, uitzonderingen daargelaten als ik ben wezen zwemmen dan was ik het extra.

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ken dit merk niet, waar is het te koop? Ik zoek een goede shampoo voor gekleurd/beschadigd haar

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Is gewoon bij de etos :)

Ik was een fervent John Frieda gebruiker, maar ben nu over op aussie miracle moist. Vind het erg prettig in gebruik, haar voelt fijn aan en het ruikt erg lekker :)

Meestal hebben ze voor die duurdere shampoos wel vaak aanbiedingen, was voor john frieda ook veel.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ook speciale shampoo voor gekruld haar toevallig ?

Deel Deze Pagina