De titel zegt het al. Staakt het busvervoer morgen weer of niet? Als ze niks bereikt hebben met hun actties van afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag zouden ze per 1-6 alles plat gooien voor onbepaalde tijd. Ik kan alleen niks vinden op internet over morgen. Nieuws heb ik gemist, volgende uitzending komt pas rond 0.00u, op teletekst kan ik ook niks vinden en ik moet het weten voor morgen want dan moet ik eventueel mijn kids naar school brengen met de auto. En liefst wil ik nu gaan slapen en niet wachten tot het nieuws van 0.00u, als er tenminste iets over gezegd wordt, had het wel verwacht op teletekst eigenlijk.
http://www.depers.nl/binnenland/207594/ ... elegd.html Volgens mij ligt alles plat .... Morgen ga ik op vakantie, dus we zullen er maar wat meer tijd voor uit trekken om te reizen met de auto. Iedereen zal nu wel de auto induiken Succes! Josien
ja volgens mij staakt alles weer.. word er gek van! mijn fiets is kapot en aangezien ik dan van de bus afhankelijk ben is het 10x niks! ik loop soms wel een uur naar me werk omdat die bussen niet rijden! :x
Volgens mij ook. Net die eene dag dat mn vriend bij HOGE uitzondering gebruik zou moeten maken van ov. Hij moet namelijk naar zn nieuwe werk en daar staat n auto voor hem klaar. Met 2 auto's terug rijden is n beetje moeiljik dus moet hij zonder er heen. Dus nu maar n taxi...komt hij er weer onderuit om in zo'n geel ding te moeten zitten