Sinds net merk ik ineens bij mijn jongste zoon op, dat hij allemaal kleine bultjes op 1 kant van zijn lichaam heeft. Die bultjes vormen 1 grote plek. De grootste zit aan 1 kant van zijn romp ( de linker) die plek is wel net zo groot als een schoteltje. Voor de rest spreid het zich uit op zijn linkerarm en linkerbeen. Het voelt erg droog aan maar echt blaasjes kan ik niet zeggen. Dus gordelroos is het dan niet toch? Wel apart dat het aan 1 kant van zijn lichaam is. Heeft iemand dit wel eens eerder gezien? Morgen maar eens de HA bellen, vind dit wel apart.
Klinkt helemaal als gordelroos. Buurvrouw heeft het onlangs gehad, ook een topic geopend en klinkt als jouw beschrijving. Bij haar waren het ook geen blaasjes. Ze kreeg medicijnen, 2 dagen redelijk ziek/verkouden en toen was het over dmv die medicijnen. Dus morgen gelijk de huisarts bellen(of nu HAP of het nodig is om langs te komen of dat het kan wachten). Ik weet wel hoe eerder je de medicijnen slikt hoe beter het werkt.
Ben ik weer, heb net gebeld naar de HAP. Haar vermoeden, zoals ik het beschreef was idd ook gordelroos. Maar omdat mijn zoontje verder niet benauwd, koortsig is, was het geen spoed om nu langs te komen. Maar moet dus morgen wel even mijn eigen HA gaan bellen idd.
Ik heb zelf gordelroos gehad en al vanaf het eerste plekje deed het onwijs zeer.. Heeft hij geen pijn??
Om gordelroos te kunnen krijgen, moet je zoontje wel al eens de waterpokken hebben gehad. Heeft hij dat al wel gehad?
Hij heeft voor zover ik weet geen pijn, ik hoor hem er niet eens over klagen eigenlijk, maar mijn jongste heeft dan ook een hoge pijngrens. Wel is het zo dat hij sinds gister al geen hemd en shirt aan wil, maar het liefst in zijn body wil lopen. En ja hij heeft de waterpokken al gehad toen hij 6 maanden was. Morgen bij de HA weten we dus meer, ben benieuwd!
vandaag om 16u kon ik pas terecht bij de huisarts. Het is gelukkig dus geen gordelroos, maar een soort van eczeem Hij heeft nu een drankje gekregen, voor tegen allergieën, en verder een hormoonzalf. Mocht dit geen baat hebben, dan moet hij dus getest worden op een voedsel allergie. Stond er wel ff van te kijken, want mijn dochter heeft vanaf haar geboorte eczeem, en dat uit zich heel anders dan bultjes.... Wachten maar weer af.