waar laten jullie je hond met vakantie?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    gewoon even een vraag,nemen jullie hem (ze) mee op vakantie? of pension,ouders?

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wij hebben drie grote honden en nemen ze altijd mee op vakantie. Is wel even zoeken maar tot nu toe altijd gelukt om een mooi hotel of huis te vinden waar ze alledrie mee konden.

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    of wij nemen ze mee of ze gaan naar mijn ouders! Hadden dit van te voren ook afgesproken!

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    oke,dus dat is dus wel te doen,de honden mee.
    wij gaan overigens toch alleen naar frankrijk!

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    wij nemen onze hond ook mee, alleen vorig jaar waren we te laat met inenten :):) we gingen naar Denemarken en hij moest ingeent worden maar dat wisten we niet, dus toen is ie een vakantie naar mijn schoonouders gegaan ;)

Ook wel lekker trouwens hoor...je kan gaan en staan waar je wilt, hoeft geen rekening te houden met dat je de hond nog moet uitlaten enz...vond het eigenlijk wel beter om zonder hond op vakantie te gaan!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

of mee of naar ouders.

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wij namen de hond mee...
    ze is 1 keer naar een pension geweest maar dat was geen succes (kreeg sterk vermagerde hond terug maar later bleek dat meer mensen niet tevreden waren over het pension)

in juni zijn we op huwelijksreis geweest en toen mocht ze een week logeren bij medewerkers van mn man (polen die met zn 6-en in een huis wonen)... de hond en de mannen vonden het geweldig dus daar gaat ze de volgende keer ook heen zodat we geen rekening hoeven te houden met haar...

als mn vader en zn vrouw op vakantie gaan (of weekendje weg) dan komen hun hondjes (jack russel en chiwafwaf) bij ons logeren... hartstikke gezellig maar wel erg druk!

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    In een pension, we gaan of naar de VS of de UK, dus dan neem ik ze echt niet mee

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    De meeste mensen in de buurt laten hun hond bij ons tijdens de vakantieperiode ;) hahahahaha

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij nemen de hond altijd mee. Wij gaan altijd kamperen en dan kan ze prima mee.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Onze hondjes gaan altijd naar de ploegbaas van mijn man en zijn vrouw.
    En daar gaan ze zoooooooo graag heen.

12. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    het ligt eraan waar naartoe.... in principe gaat hij altijd mee. Maar als we echt in het hoogseizoen naar Spanje gaan dan gaat hij absoluut niet mee maar gaat hij naar mijn ouders.

Ik vind het echt heel zielig om een hond mee te nemen naar Spanje in de bloedhitte als ze er geen drol aan hebben behalve de pootjes verbranden op het asfalt.

13. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Onze hond gaat naar mijn ouders! Die vinden dat ook erg leuk! Als zij dat niet willen, dan gaat de hond mee of wij gaan niet..

14. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Wij hebben 3 Duitse herders en gaan altijd naar het pension. We hebben ze 1 keer mee genomen op vakantie maar dat was niet echt een succes. eentje zat steeds in de auto met andere woorden wil naar huis en ze waren heel zenuwachtig. In het pension zijn ze rustiger.

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Mijn hondjes gingen nooit mee. Ik vond het lekker om juist met vakantie even niet die zorg van de honden erbij te hebben.
    Ze gingen dan altijd naar een persion. (verleden tijd, want heb nu geen hondjes meer)

16. Tink

Tink Niet meer actief

Wij hadden geen honden maar katten, die gingen óf naar een pension óf naar het asiel in de vakantie. Ook in het asiel kun je terecht voor tijdelijke opvang.
    Wel altijd op tijd boeken...

17. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

die gaan lekker mee op vakantie, moet er niet aan denken om ze in een pension te stoppen.

18. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Altijd mee, is tot nu toe altijd gelukt.
    Ik laat hem echt niet achter in een pension daar zou hij doodongelukkig zijn en ik kan m'n maatje niet missen.

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meestal gaat onze hond mee. Als dat niet gaat dan vragen we aan een van mijn broers om tijdens onze vakantie in ons huis te blijven om voor de dieren te zorgen. Als dat niet kan dan gaat ze bij de vrouw van de uitlaatservice logeren. Dat vind ze echt helemaal super!!

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Doodongelukkig in een pension??? dat hoeft echt niet zo te zijn hoor!
    De hond van mijn ouders was door gelukkig als hij weer naar het pension toe mocht!!
    Hij vond het er geweldig.

Deel Deze Pagina