hoi dames, Ik zit met onze zoon in het ziekenhuis, hij moet een nachtje blijven. Hij heeft een allergische reactie gehad op sporen van de pinda. Met de ambu naar het ziekenhuis epipen en nu dus een nachtje voor observatie. Wie heeft nog wat leuks te vertellen of iets meegemaakt? Groetjes Charlie
Sterkte hoop dat het snel goed gaat met je zoon! Niet echt iets te vertellen hierzo alleen vandaag overleggen gehad op werk en daarna gezellig gekookt bij familie en nu zoon in bed en lkkr met dit forum op de bank. Zo nog met m'n vriend gezellig tv kijken
hmmm iets leuks te vertellen...Ik was vandaag met een vriendin en onze kinderen een dagje weg en ik had behalve broodjes ook bakjes komkommer, tomaat etc gemaakt. Toen ik die bakjes pakte werden mijn kinderen helemaal enthousiast, hadden in 1 sec hun mond en handen vol rauwkost En mijn vriendin zei verbijsterd: ben je op dieet? Lusten jouw kinderen dat ECHT??? De mijne moet dat niet hoor!! Bah! je stinkt helemaal naar paprika..... Ik weet alleen niet wie er het meest verbijsterd was, zij omdat ze niet kon geloven dat kinderen ook dol kunnen zijn op gezonde dingen, of ik, die zich niet kan voorstellen dat iemand zijn kind blijkbaar alleen maar tevreden kan maken met snoep, koek en patat....Ze vond het zó raar dat ik dat meenam op een dagje uit..... Jij veel sterkte met je zoon!
Wist je al dat hij allergisch is voor pinda's en heeft hij het per ongeluk toch binnengekregen? Of kreeg hij een allergische reactie en weet je sinds vandaag dat hij allergisch is voor pinda's? Hoe dan ook, je zal wel even flink geschrokken zijn! Sterkte en beterschap voor je zoon.
Hoi dames sorry voor de late reactie was toch erg moe Met onze zoon gaat het goed nu, ik denk dat we zo naar huis mogen!!
Wilde een lullige reactie gaan geven met een tip tegen je verveling. Maar wat naar van je zoontje, fijn dat het nu beter gaat en hopelijk mogen jullie snel naar huis.
Was het al bekent dat hij daar allergie voor had? Een beetje geslapen? Ben benieuwd hoe het nu gaat. Wel erg heftig een kind met pinda allergie!!
Wat vervelend! Mijn dochter heeft Ook een pinda allergie. In de praktijk valt het reuze mee als je maar weet wat te vermijden. Succes!
hahaha, nou dat hoeft echt niet hoor. Tuurlijk is het fijn dat ze het (heel erg graag) lusten, al is het soms ook weer lastig: ik sta erg vaak groenten te snijden, dan is af en toe een pak koekjes of zo opentrekken weer iets minder werk en afwas.... Maar gewoon haar reactie (en vervolgens de mijne) was erg grappig.