Iemand verstand van super wifi kpn of WiFi versterker?

Discussie in 'De lounge' gestart door suus02, 31 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.603
    1.732
    113
    Wij hebben ook kpn en op de slaapkamers van onze dochters en in de tuin geen WiFi. Via kpn alleen maar de optie om WiFi versterkers via hen te kopen. Dat weiger ik, want dan is het voor hen alleen maar voordelig om slechte WiFi te leveren. Nu zelf via bol.com een WiFi versterker aangeschaft voor een paar tientjes. Dolgelukkige dochter, want ze heeft na 2 jaar eindelijk WiFi op haar kamer.

Wij belasten WiFi niet heel zwaar. Alleen wat telefoons/tablet. Wij werken niet thuis.

2. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Dit is iets heel anders dan wat de kpn aanbiedt. Dit is een versterker van je signaal. Wat kpn aanbiedt is mesh technologie, daarbij creeer je meerdere wifipunten. Dat is dus iets anders dan het bestaande punt versterken.

Wij zijn heel tevreden over kpn icm de superwifi, ik kan op zolder uitstekend thuiswerken.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    Zie de post van @Beukenhaag . KPN bood ook mij een WiFi versterker aan, toen ik belde ivm slechte WiFi op zolder. Ze hebben het nooit over die meerdere WiFi punten gehad...

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    Nou ja dit is dus exact wat ik ook heb gedaan!
    25 euro voor een versterker. Volgens kpn had ik eentje nodig uit hun webshop. Kosten...iets van 100 euro?
    Euhhh nee dus.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Wat je nog kan kijken is of je op een ander kanaal meer ruimte hebt. Je hebt zo'n wifi analyser, gewoon een app. Doet zn ding.

Daarmee kan je kijken welke kanalen je buren etc op belasten, dan kan je op je router een andere instellen.

Op de ziggo router is t vrij eenvoudig in te regelen, is ook gewoon een handleiding van.

T werd er hier niet heel super van, maar we kunnen werken op de eerste verdieping. Heb hier een 2G en een 5G signaal lopen. 2G staan de chromecasts op, 5G werken wij overheen.

Wil overal nog bekabeling trekken, maar zoals zoveel klusjes...op de grote stapel. Was de bedoeling dat helemaal netjes te doen voor we ons nieuwe huisje in trokken, maar met opkomende zwarte schimmel in ons huurhuis en een kruipende dochter vonden we die mooie voornemens iets minder prioriteit hebben.

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ik ben ook op zoek naar een oplossing voor betere wifi op zolder ivm thuiswerken en veel calls moeten doen. Wij hebben internet van Tele2 en zij bieden ‘Slimme wifi’ aan van Plume. Iemand ervaring mee?

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij hebben zelf een goede wifiversterker gekocht met 3 punten die je in huis neerzet. Nu overal Wi-Fi. En deze is veel beter dan de versterker die wij via Ziggo eerst huurde. Ook kan ik gelijk alle apparaten beheren dus schermpjestijd instellen per device. Super handig.

8. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Door reactie super WiFi besteld van kpn. Ben benieuwd maar ja we moeten ook wat met thuisonderwijs en thuiswerk waar mogelijk.

9. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Wij hadden ook heel slecht bereik boven. Contact opgenomen met kpn en kregen gratis monteur. Die heeft een nieuwe modem aangesloten en 2 mini modems (1 in woonkamer en 1 boven) neergezet. We hebben nu zelfs op zolder super bereik! Kpn beloofd overal in huis een goede wifi en dat moeten ze ook waar maken wanneer dat niet het geval is.
    Als er geen oplossing mogelijk is, krijg je die super wifi punten zelfs gratis had ik begrepen van de monteur.
    Gewoon ff contact opnemen met kpn :thumup:

10. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    779
    113

Hier is er toen idd ook iemand van Ziggo gekomen, en dat extra punt heb ik niets voor hoeven te betalen. Maar helemaal vlekkeloos werkt het dus helaas niet.

11. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Onze buren hadden slecht bereik op zolder. En hadden het via kpn aangeschaft. Wij hebben Ziggo en zijn toen daar gaan informeren omdat ons bereik ook om te huilen was.
    Nu een wifi-booster via Ziggo.. ideaal! Ik ben erg tevreden.

12. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Wij hadden gelukkig geen wifi punten nodig. Nergens last van met de mini modems :thumup:

13. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Vandaag superwifi binnen gekregen en geïnstalleerd. Installeren is een makkie. Midden verdieping nu goed internet dus dochter kan in haar eigen kamer aan het thuisonderwijs. En zelfs op zolder gaat hij niet over op 4g wat mijn telefoon normaal gesproken wel doet. Tot nu toe dus dik tevreden. Benieuwd hoe het volgende week gaat als iedereen aan het internetten is........ hebben er 2 gekocht (is minimale) en kunnen we nog uitbreiden als dat noodzakelijk was gebleken.

bababoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina