Heel erg bedankt voor de uitleg! Als het onder de gewone zorgverzekering valt dan is dat voor mij voordelig omdat ik optimaal verzekerd ben. Dan is het inderdaad juist handig om nu alvast een afspraak te maken omdat ik toch al door mijn eigen risico heen ben (bedankt voor de tip!) Ik weet dat 2 kiezen niet door de tandarts eruit kunnen worden gehaald en 2 wel. Maar omdat ik dan toch al in het ziekenhuis ben is het handiger dat de kaakchirurg alles doet. Dus waarschijnlijk zullen 2 er wel onder vallen en 2 niet. Ik ga morgen maar even bellen met de zorgverzekeraar... Doen ze dat echt onder narcose? Of is dat alleen voor heeeeele mietjes. Ik ben wel een mietje maar probeer nog een beetje stoer te doen. Narcose spreekt me wel aan. Volgens mijn tandarts doen ze zowieso niet alle vier tegelijk maar 2 X 2. Nogmaals bedankt! Ik weet nu al zo veel meer! groetjes
Ja het is idd heel erg lastig soms. En tja... ik ben geen fan van wat voor verzekering dan ook Uiteindelijk moeten ze gewoon winst maken..
Onder narcose doen ze vaak alleen bij hele angstige mensen. Er zitten natuurlijk risico's aan, dus als het gewoon onder lokale anesthesie gaat daar vaak de voorkeur naar uit. En het is ook maar net welke kaakchirurg je treft hoe makkelijk ze overgaan op narcose.. En het gaat vrijwel altijd in 2x2 keer. Links en rechts verdoven onder tegelijk kan gevaarlijk zijn, vandaar..
Ik heb wel goeie ervaringen met de verzekeringen van Agis. Altijd netjes geholpen etc... Daarom ook niet echt de behoefte om van zorgverzekeraar te switchen.