Ik snap het even niet...... Ik krijg geen bankafschriften meer. Wij zijn verhuisd en hebben een verhuisbericht gestuurd, maar tot heden geen post ontvangen zowel op het oude adres als nieuwe. En volgens mij geen bericht dat iets gewijzigd is.... Hebben meer mensen hier "last" van?
Ja wij! Maar volgens mij heb ik ergens een keer een brief gezien bij een vriendin dat ING stop met het verzenden van afschriften. Of je moet er speciaal om vragen dan. Maar wij hebben die brief zelf nooit gekregen
Ha dds, De ING is gestopt met het versturen van afschriften. Als je ze toch nog wilt ontvangen, kun je dat via girotel bij 'instellingen'aangeven. Eea staat dus los van je verhuizing . Succes
Ik heb inderdaad ook een brief gehad dat ze geen papieren afschriften meer verzenden, tenzij je zelf kenbaar maakt dat je die wel wilt blijven ontvangen.
ja pas kregen wij ook een brief dt ze ermee stoppen. We hebebn nu nog wel een afschrift gekregen gister, maar weet niet meer voor hoelang nog.
Wij hebben al tig keer verhuis doorgegeven aan ING maar tot op heden komt de post op ons oud adres. Ik heb post gestuurd, gemaild, gebeld, heb een adviseur van hun hier gehad en ben langs geweest maar ons nieuw adres komt maar niet bij hun aan. Kijk even na of dit bij jou ook niet het geval is.
Heb je toevallig ook internetbankieren? bij ons stond er een tijdje geleden ineens bij 1 rekening een 'vinkje' dat we geen afschriften meer wilden ontvangen (dat hebben wij nooit aangeklikt). Even het 'vinkje' weghalen en je krijgt ze weer. En anders even bellen naar de bank, dan kunnen ze het vast weer activeren! succes
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor t laatst een afschrift heb gehad, nooit bij stil gestaan eigenlijk, want keek er toch nooit naar