De R is in de maand

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

De R is in de maand en ik ben al gelijk verkouden. Na een paar dagen hoge koorts en hondsberoerd blijf ik snotteren en hoesten, inmiddels al 2,5 week.
    Meestal is dit bij mij een teken dat dit nog wel aanhoud t/m het voorjaar.

Zijn er nog meer dames die hier last van hebben en wat doen jullie er aan?

2. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als ik echt achter elkaar verkouden ben slik ik oscillococcinum en bij buikgriep pro biotica. Heb het idee dat het werkt maar zeker weten doe je het natuurlijk niet.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als kind had ik astma.. Zodra de R in de maand kwam was ik altijd ziek! Op verjaardag (november) foto's van mij zelf is tot een jaar of 8 geen gezond gezichtje te vinden van mezelf, zo sneu :p

Volgen mij ben ik er inmiddels goed overheen gegroeid want heb nergens meer last van, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is!

4. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Ja hoor hier ook al. Het is nog niet eens koud buiten maar inderdaad zodra die r in de maand komt begint de verkoudheid. Ik heb altijd een lading zakdoekjes en dropjes bij. Als het erger is meestal iets van neusspray en hoestdrank. Verder heb ik niet het idee dat je er veel tegen kan doen. Meestal is het rond maart/april weer helemaal over. Helaas duurt het altijd zo lang!

5. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Misschien extra vit d slikken ? Helpt voor je weerstand.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Mijn meisje heeft ook astma en verleden jaar en dit jaar al vaak in het zk gelegen door extreme benauwdheid en longontstekingen. Hoop dat de nieuwe medicijnen er nu voor zorgen dat het zich niet gaat herhalen :(

We zijn idd ook alweer ziekjes geweest hier in huis... Vooral de meiden nemen van alles mee naar huis van school.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Heb er eigenlijk zelden last van :D

Soms ben ik wel eens verkouden in de winter en een griepje? Heb het verleden jaar flink te pakken gehad maar daarvoor ook 10 jaar niet, dus meestal heb ik er geen last ven.

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ook hier is de griep al voorbij gekomen. Wat bij mij vaak enorm helpt en verkort is een paar keer per dag stomen... in de avond een "lekker" grokje voor het slapen gaan en kaloba! :)
    De griep was zo weer verdwenen!

9. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ja ik ben momenteel ook niet fit. Heb sinds dinsdag enorme keelpijn,hoofdpijn en spierpijn. Vorig jaar trouwens geen last van gehad.
    Vind het erg vervelend dit bah bah en hoop dat het snel over is

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik slik in deze maanden elke dag echineaforce van A.Vogel. Sinds ik dat doe ben ik amper verkouden. Ook bijholte ontstekingen blijven uit waar ik altijd last van had.

Deel Deze Pagina