Ik wil graag het schilderijtje van de wibra met de afbeelding van een tipi tentje erop, het bordje is geloof ik een beetje bruin achtig. Hier hebben ze die niet meer bij onze wibra, als wilt voor mij kijken bij jullie wibra en tegen vergoeding opsturen? Of wie heeft het schilderijtje en doet er eigenlijk niks mee en mag ik het overkopen?
Ik wil ook best kijken bij de wibra, maar hoelang geleden wordt t verkocht en een foto zou idd erg handig zijn.
Heb even plaatje gezocht via Google, maar deze bedoel ik, grijs bruinig is het bordje. Hij kost ook maar iets van 1,50 ofzoiets.. Weet niet vanaf wanneer die verkocht werd maar wel vanaf begin dit jaar denk ik..
Je kunt gewoon alle wibra's af bellen. Heb ik ooit gedaan op zoek naar houten baby kleerhangertjes. En gevonden.
Ik heb nog druk voor je gezocht gisteravond op Google maar ik kon het echt niet vinden. Ik zou ook gewoon de Wibra bellen, zoals mijn voorganger zegt.
Ik heb 'm toevallig net van de muur gehaald omdat de tipi naar boven is Je mag 'm hebben. Hoef er verder niets voor, alleen de verzendkosten. Stuur me maar een pb.