Dag dames, Ik ga een nieuwe fiets uitzoeken. Hij hoeft niet elektrisch te zijn(ben bang dat ik anders erg lui ga worden) maar wat wel een vereiste is is dat er een goed kinderstoeltje achterop kan. Volgens mij kan dat op bijna elke fiets? Ik ben op zoek naar een fiets met wat versnellingen en die licht is (ik moet namelijk steeds een berg opfietsen ). Heeft iemand pas een nieuwe fiets aangeschaft waar je super tevreden over bent? Let me know!
Ik heb zojuist de Batavus Rumba besteld bij de fietsenwinkel. Degelijke fiets met stevige bagage drager waarop het zitje komt. Hij heeft 7 versnellingen. Ik kan niet wachten tot die binnen is. In de winkel hadden ze niet de juiste kleur dus daarom is hij besteld en ze verwachten hem in de loop van volgende week. Is ook geen elektrische fiets die komt er niet in voor mijn 70 ste
Ik heb sinds twee maanden een nieuwe batavus diva gekocht, met 7 versnellingen. Bevalt erg goed! Mijn moeder fiets heb ik verkocht omdat hij erg zwaar was dus is dit een verademing! Daarbij komt dat hij er ook nog eens leuk uitziet; wat wil een mens nog meer!
2x een batavus al, dat wordt dus zeker even daar naar kijken! Thanks! Meer tips zijn zeker welkom. Die diva ziet er echt leuk uit trouwens hahaha cool!
ik heb sinds een jaar een Batavus diva een donker paarse met witte banden. ik ben er super blij mee. hij fietst heerlijk
gazelle miss grace. Ik heb de versie met 7 versnellingen uit 2012 en ben er nog steeds blij. Ook met fiets zitje eerst voor en nu achter de yepp.
Hier heb ik vanaf begin mij de gazelle eclipse. Fietst heel licht heeft 8 versnellingen. Ik heb er geen zitje meer achterop maar kan wel.
Ik ga volgende week naar de fietswinkel; deze heeft zowel Gazelle als Batavus dus ik ben benieuwd. Ben via de foto's al een beetje in love met de Diva; wat een leuke is dat zeg!!!
ik krijg als het goed is over 3 weken mijn nieuwe fiets binnen. Een cortina u4 met 7 versnellingen. Hier ook een proefrondje op gefietst echt heerlijk