oke, ik heb hier al eens haarcreaties voorbij zien komen van de kindjes. Toen zag ik iets dat ik heel leuk vond, maar ik weet niet meer hoe het moet of hoe het heet. Ik zal het proberen uit te leggen en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Je begint bovenop met 1 of 2 staartjes, dat weet ik niet meer. Dan deel je een staartje door 2 en de andere staartjes ook weer door 2, zo ga je verder tot het hele haar gedaan is. Tussendoor gaat er steeds een stiekje in. Hellp, wie weet wat ik bedoel en hoe het heet, of heeft een plaatje.
ooooooh zo een netje is zo leuk ik heb het laatst ook in mijn haar gehad, was testpersoon bij een vriendin
Oh gaaf vind ik dat altijd (eindelijk een meid na 2 jongens en gek op haar friemelen... ) Maar ik denk dat ik chloroform moet gebruiken wil ik dat bij Wendy voor elkaar krijgen....helaas!!
whaha, ons meisje heeft krullen, dus die is wel gewend dat ik even moet kammen s ochtends om er doorheen te komen.
ik heb het plaatje even opgeslagen want ik zat toevallig van de week ook te zoeken naar het topic hier
Adopt a 'Do - Cute Girls Hairstyles dit vindt ik echt een super leuke site. deze moeder is echt heel crea met het haar van haar dochters. is wel in het engels,maar er zitten filmpjes bij met uitleg.