Ben jij tevreden met je werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij tevreden met je werk?

1. Heel erg gelukkig.

2. Vind het er wel fijn.

3. Kan ermee door.

4. Vind het niet zo leuk

5. Vind het verschrikkelijk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo dames,

Zoals de titel zegt; Ben jij tevreden met je werk? En dan bedoel ik niet dat je ander werk doet dan waar je voor hebt geleerd maar of je het naar je zin hebt op de werkplek zelf. Ik doe er even een poll bij als het lukt.
    Ik zelf loop stage in de zorg en de instelling waar ik nu zit vind ik echt verschrikkelijk. Maar moet nog een jaartje doorbikkelen.

Ben benieuwd

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb het goed naar mijn zin op mijn werk.
    We hebben een leuk team.
    Ik werk als dokters-assistente en al mijn collega's zijn fijne en leuke mensen.
    Ik heb een leuke parttime baan en dat is de perfecte combinatie met 3 kinderen.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Gestemd op: kan er mee door.
    Ik werk in de gehandicaptenzorg en de werkdruk is veeeeel te hoog en de voorwaarden voor ons zijn bar slecht..

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Wat fijn anouk. Vooral in deze tijd dat werkgevers eigenlijk behoorlijke eisen kunnen stellen. Dat zegt echt veel in deze tijd.

Ik loop om en om stage, in de stage week 36 uur. Er word over iedereen geroddeld, de manier waarop de zorg word gegeven is abnormaal en ik zie er altijd als een blok tegenop. Morgen mag ik weer de hele week. Ben blij als die om is.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gaat wel..
    Wil het liefst iets anders zonder werkend en avond..
    Hoop uiteindelijk dat een eigen bedrijfje gaat lopen..

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind mijn werk leuk maar het is momenteel te rustig. Daardoor verveel ik me regelmatig en ben ik ook wel een beetje lui geworden...

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb ook gestemd, kan ermee door. Ik werk ook in de zorg en de druk is hoog. Inhoudelijk vind ik het wel erg leuk, maar door de druk en de veranderingen die op de korte termijn zullen plaatsvinden, vind ik mijn werk daardoor wel dat het ermee door kan gaan. Mijn team is wel leuk, al heb ik twee collega's waar ik de kriebels van krijg :$.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het er fijn! Ik werk voor een leuk bedrijf en sinds de geboorte van de oudste mag ik thuis werken. Ideaal nu hij op school zit, zo kan ik hem altijd zelf brengen en halen. Enige nadeel is dat ik zo wel weinig contact heb met collega's, af en toe is het best saai in m'n eentje thuis.

9. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het er wel fijn.
    Gehandicaptenzorg met een intensieve, maar daardoor ook interessante doelgroep.
    Werkdruk is wel torenhoog. Ben dan ook wel blij dat ik niet fulltime werk.
    En m'n diensten zonden wel wat langer mogen zijn. Ik moet nu best veel dagen werken om aan mijn uren te komen.

10. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    ik werk als poetsdame, en men week gaat snel voorbij.
    maar ik ga dit niet heel men leven blijven doen denk ...

11. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk als verkoopmedewerkster 24 uur en heb een paar echt hele leuke collega's dus dan is het werk ook goed dragelijk!:)
    Heb een vast contract en vind het wel prima zo!:)

12. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb 'vind het niet zo leuk' gestemd. Mijn werk is saai. Elke dag t zelfde. Ik ben dan wel teamleidster, dus ik heb wel wat extra taken, maar daar ben ik geen 28u per week mee bezig ;)
    Ik zet nog even door, want de kans is erg groot dat ik volgend jaar bij mijn vriend in de zaak kom. Maar eerst moet de kleine geboren zijn.

13. sjak

sjak Niet meer actief

Ik kan er geen antwoord op geven... De ene week vind ik dat ik een superbaan heb, de andere week roep ik dat ik een andere baan ga zoeken :)
    Ik werk in een gesloten jeugdinrichting met zowel kinderen die geplaatst zijn voor delicten als kinderen die uit een situatie gehaald zijn (bv loverboy-problematiek) voor hun eigen veigheid.
    Ik geef les aan kinderen die eigenlijk niet willen en heb gemiddeld per week wel een vechtpartij. Soms een goede week, soms blauwe plekken van vliegende stoelen of een vuist....
    (En ook hier een absurd hoge werkdruk)

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Ik heb het er jaren heerlijk gevonden: leuke afwisselende baan, fijne collega's, doorgroeimogelijkheden. Maar er speelt nu een heleboel, bezuinigingen, sprake van outsourcing van onze afdeling, waardoor we ook geen nieuwe projecten meer kunnen starten en lopende projecten moeten stopzetten, hoop ontslagen enzv. Mijn baan is op zich niet in gevaar, maar door de dreigende outsourcing is het wel onduidelijk waar en voor wie ik straks werk. Dus op het moment, nee, de lol is er wel een beetje af.

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mijn werk is half/half. Vind het werk dat ik doe leuk. Mijn directe collega's minder en het bedrijf waar ik voor werk verschrikkelijk. Nu is er al enige tijd sprake van dat ze eind volgend jaar willen sluiten. Sta in tweestrijd, of nu hard op zoek naar wat anders of het einde afwachten en dan even thuis en op zoek naar iets nieuws... werk brengt veel stress met zich mee dus stiekem zou het wel fijn zijn als ik daar even van bij kan komen ipv gelijk weer met iets nieuws te beginnen wat ook wel weer druk oplevert...

16. p1982

p1982 Niet meer actief

heb het erg naar mijn zijn
    leuke collega,s fijne werktijden en als er wat is met kids da kan ik thuis blijven

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb het erg naar mijn zin op mijn werk. Leuke collega's en ze zijn erg flexibel. Je kunt altijd je mening kwijt en als er wat is komt er altijd wel een oplossing (kinderen ziek of wat anders).

18. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier ook heel gelukkig met m'n werk.
    Werk in de kinderschoenen, en de liefste engeltjes tot de grootste draakjes komen voorbij, hihi!
    Heb een 0-uren contract, wat ik ook erg handig vind. Doe het nu al 4,5 jaar. ;)

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Op dit moment is het vrij hectisch. Ik werk op een vmbo, zeer problematische leerlingen maar dat is ook de uitdaging. Ik vind het contact met kids erg boeiend, niet altijd zo makkelijk maar vaak genoeg ook leuk. M'n collega's zijn prima. Ik werk op een grote school en toch hangt er een persoonlijke sfeer. Men zorgt voor elkaar over t algemeen. Maar ik doe nu een studie ernaast en dat maakt het erg zwaar. Maar ik zie mijn toekomst wel hier blijven! Misschien op n andere school.

Het is iig nooit saai hahaha!

20. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik vind mijn werk geweldig. Ik werk als docent Kunstzinnige Vorming in een penitentiaire inrichting en het werk zorgt voor zingeving op een plek waar men het niet verwacht.
    Helaas is men in het huidige politieke klimaat van mening dat mijn vak een ongeoorloofde luxe is. Er wordt nu gekeken of mijn vak mag blijven bestaan en zo ja, voor hoeveel uur in de week. En zo nee.... dan sta ik waarschijnlijk binnenkort op straat.

Deel Deze Pagina