Straks na de huisarts, en denk ook wel een ritje ziekenhuis voor foto's....Me kleine meid klaagde gisteravond al over pijn in haar beentje, maar ik trok er niet zo aan omdat ze het wel vaker heeft....Maar nu moest ze vanmorgen de trap af, en ze gilde het uit van de pijn. Ook sleept ze met haar zere beentje, ze houdt hem wat stijf en kan hem ook niet buigen. Ze heeft niks raars gedaan ofzo, dus vraag me echt af wat het is, maar goed zoals ze nu loopt en van de pijn vergaat is niet normaal. Dus maar even kijken. Ik heb zelf vroeger een heupafwijking gehad, toen ik 4 jaar was begon ik ook te slepen met me beentje, maar ik kan me niet herinneren dat er iets zeer deed in me been. Zij heeft echt pijn in haar beentje, dus denk niet dat het uit de heupen komt....(hoop ik) Moet nu eerst wachten tot me man thuis is met me zoontje, want die moest voetballen 14km verderop. Heb zelf geen rijbewijs dus kan niet even ergens heen....Hmm bedenk me net dat we na de huisartsenpost moeten gaan bellen omdat het weekend, die doen altijd zo lekker moeilijk. Ik hou gewoon vol, ze moeten echt even kijken na dat beentje want ze kan zo niet het hele weekend door! Iemand toevallig zoiets vergelijkbaars meegemaakt bij zijn/haar kindje een sleepbeentje, of een pijnlijke beentje dat moeilijk loopt?
Nee, ik weet niet hoe laat mijn man precies thuis is.....Ik probeer hem te bereiken maar krijg hem maar niet te pakken. Maar ze gaan maar na haar kijken, anders neem ik haar wel mee na het ziekenhuis. Dan betaal ik wel 50,- voor het zonder verwijzing op de eerste hulp te komen....Ze heeft enorm veel pijn, ze wil niet eens meer staan en lopen. Dat zegt al genoeg, haar knietje kan niet buigen, maar tot zover en ze sleept het beentje echt vanuit de heup helemaal mee als ze loopt....
Mijn oudste had het pas met dr voet en ik wist ook niet hoe of wat, bleek dat er opt Kdv iemand heel hard tegen dr aan was gefietst en toen had ze dus een gekneusd voetje Maar dat was wel minder erg als bij jou denk ik ik hoop dat je zo terecht kan!
Je kunt de hap toch gewoon even bellen, mag je heus wel komen hoor. Sterkte.. Die 50 euro is geloof ik nog niet ingegaan toch?
Ik zou haar nu even laten zitten op de bank met een kussen onder haar knie. Zou best kunnen dat ze een Coxitis fugax heeft (kan je ff googlen) en dat gaat met absolute rust over. Ben geen dokter (wel doktersassistente) maar heb dit vaker meegemaakt in mn werk. Lopen is absoluut slecht! Dus op de bank voor de tv met evt een pcm zou ik zeggen, succes! Uiteraard wel hap bellen hoor! Kan natuurlijk ook iets anders zijn!
Ik zou wel gewoon even bellen. Hier mag je niet eerst komen namelijk. Mijn ervaring is dat kinderen ( kleine zeker) gewoon kunnen komen.
Dan moet er bij haar op school ook wat gebeurd zijn, want thuis is er zo ver ik weet niks gebeurd.... Ik hoop het ook!
Volgens mij moeten wij dan alsnog na het ziekenhuis. Want de hap zit hier namelijk in het ziekenhuis geloof ik....Maar goed ze zullen wel zeggen waar we heen moeten..... Ik weet het niet, heb het laatst eens gelezen. Als t wel zo is maakt me dat ook niet uit...Als zij maar nagekeken word....
Ze klaagt ook steeds dat haar beentje slaapt zegt ze nu steeds. Haar knie wil niet buigen en ze loopt echt heel raar. Ze heeft er echt last van, want ze ligt op de bank, maar ze loopt echt te kreunen/steunen. Je merkt dat ze niet lekker in haar vel zit nu.....
ik zou de hap bellen, kan van alles zijn. Onze dochter heeft het meerdere malen gehad dat ze ook niet op haar been wilde lopen. wanneer ze er wel op ging staan viel ze om of zakte er doorheen. Ze bleek hypermobiel te zijn.
Ik heb gebeld, we moeten om 13:00uur in het ziekenhuis zijn. Haar beentje voelt namelijk ook warm aan, en ze is hangerig geen koorts, maar het doet haar echt zeer. Heb de hap gebeld en zij hebben een afspraak voor ons gemaakt in het ziekenhuis. Ze hoorde aan de telefoon ook al dat ze echt pijn heeft, moest haar een paracetamol geven voor de pijn. Nu nog wachten op me man, gelukkig staat me vader standby mocht me man niet op tijd zijn. Krijg hem maar niet te pakken, maar we komen er hoe dan ook! Nu afwachten dus wat het is, als ik me hand op haar knie leg, voelt het ook heel raar, net of het beweegt onder haar knie, borrelt of schuift heel apart. Hij is ook een stuk dikker dan de ander. Lopen wil ze nu echt helemaal niet meer, ze zit alleen maar bij me op de bank. Word straks nog wat in het ziekenhuis. Dan zal ze vast wel moeten lopen om te zien hoe en wat. Daar zal ze dan maar even doorheen moeten bijten. Hoop dat het allemaal meevalt, ze wil vanavond graag sintmaarten lopen.... Iniedergeval bedankt voor jullie reacties!!
sintermaarten lopen kan desnoods ook in een buggy als ze echt pijn blijft houden Heel veel succes in het ziekenhuis.
zo te lezen moet ze echt wel pijn hebben, misschien een ontsteking in de knie (geen idee of dat kan) of een overbelasting? Nouja in het ziekenhuis weten ze het hopelijk. succes meid
In sommige gemeentes wordt dit omdat St Maarten op een zondag valt op zaterdag gevierd Sterkte met je meisje!
(off) wij hebben helemaal geen sint maarten helaas. Maar laat een beetje pijn het neit tegenhouden hoor alleen dan maar ff via een wagentje ipv lopen heeft ze ook afleiding en morgen ook door al het lekkers