Volgende week ben ik jarig en als cadeau wil ik gewoon gezellig met manlief uit eten gaan. De kinderen blijven dan bij opa en oma. Heerlijk genieten van een avondje samen. Maar dat willen we natuurlijk wel in een leuk restaurant doen. Dus wie weet er een leuk restaurant in de omgeving van Leidschendam/Zoetermeer/Den Haag? We gaan op een woensdag en het zou erg leuk zijn als er nog meer mensen zitten te eten en we niet helemaal alleen in het restaurant zijn. We lusten eigenlijk alles .... dus ... kom maar op met de suggesties!!
Shabu shabu, goedkoop en lekker! Witte raaf, wat 'luxer' maar er hangt een hele gezellige sfeer beide in Zoetermeer
Om met kinderen heen te gaan is dit erg leuk, maar ik vind dit niks om samen gezellig te eten. Dan zit je nog in het kindergebler .
Kapitein haak is toch wat meer voor als je met kinderen gaat? Barbecue restaurant in zoetmeer, sumo, shabu shabu, luxor in leiden.
haha ja met kinderen. Maar gezellig romantisch met zn tweeen wat eten doe je niet bij kapitein haak lijkt me
Ik weet niet of Voorburg ook een optie is? Ik ben helemaal gek op dit restaurant: De Boerderij Fondue & Steengrill Restaurant -=- voor ‘n gezellig avondje tafelen echt een aanrader!
Als je ECHT goed wilt eten, de Dis in de badhuisstraat. Niet goedkoop maar wel erg lekker. De Emma op het regentesseplein Halve maan in rijswijk (maar denk niet dat dat druk is op woensdag) In de fredrikstraat eo zit ook een boel leuks
ipv shabu in zoetermeer heb je ook itamea (geloof dat je het zo schrijft) dat is iig niet zo'n kippenhok als bij shabu want dat zit niet echt gezellig (prijs is hetzelfde).
Los Muchachos in Zoetermeer. Heerlijk! En nu een aanbieding van een 3-gangen menu voor 20 euro! Grieks restaurant "Parthenon" in Zoetermeer. Heel vriendelijk personeel en lekker eten.
Oni in de Prinsestraat Den Haag (Japans) Tapanada 3e Louise de Collingystraat, Den Haag (Tapas) Sumo in Scheveningen is goedkoop en lekker (Japans)
Je kan naar voorschoten gaan. Ook super leuk en lekker, Lekkerste spairribs die er bestaan! de Mazzel GRILL RESTAURANT Of gewoon van der valk in Nootdorp.