Vestje 1 keer gedragen en al vol pluisjes...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 3 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Heb dit vestje van b nosy onlangs gekocht. Vind t nog steeds een super mooi jasje/vestje dus baal er ook echt van dat ie nu al zo pluizig is. Hij kostte 50 euro en eigenlijk vind ik t niet kunnen dat ie er nu al zo uitziet. Zouden jullie dit accepteren of teruggaan??

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    ......

3. soeee

soeee Niet meer actief

Hier zou ik zeker wat van zeggen, echt zonde joh!

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Dit is dus ook na slechts 1 keer dragen! Ze had m gisteren voor t eerst aan op haar verjaardag.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik zou terug gaan. Je mag wel wat kwaliteit verwachten voor dat geld.

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    eens met de rest, gewoon terug gaan vind dit niet echt normaal na 1x dragen..

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    B nosy is afkomstig van quapi)
    Quapi heeft nu andere fabriek en stoffen en b nosy is bij oude gebleven blijkbaar)))
    Je kan beste naar winkel gaan/mailen. Ze moeten of tegoedbon geven of ruilen. Verder handelen ze dat af bij b nosy is voor winkel geen punt meestaal.
    Als winkel niet meewerkt dan via fb app sturen naar b nosy ze maken vast een passend oplossing voor;)
    Kan ook zijn dat er productiefout is dat ze in fabriek vergeten wat stof afwerken maar ik denk bijna 100% dat je geld terugkrijgt

Maar nee ik zou dat niet accepteren;) maar ik koop ook die reden zelden z8, quapi, b nosy en flo..

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Heb gemaild en kan t vest 'ter beoordeling' opsturen. Ben benieuwd.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Fijn! Zou zelf ook teruggegaan zijn!

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik ga er vanuit dat ze het gewoon vervangen hoor, maar misschien voor ooit (of voor kleren die niet na 1x maar na 20 keer pluizig worden: koop een pluisjestondeuse! dan 'scheer' je de pluis er zo af en lijkt het weer als nieuw. Dan kan die lievelingstrui toch nog even wat langer mee..

Deel Deze Pagina