Heb dit vestje van b nosy onlangs gekocht. Vind t nog steeds een super mooi jasje/vestje dus baal er ook echt van dat ie nu al zo pluizig is. Hij kostte 50 euro en eigenlijk vind ik t niet kunnen dat ie er nu al zo uitziet. Zouden jullie dit accepteren of teruggaan??
B nosy is afkomstig van quapi) Quapi heeft nu andere fabriek en stoffen en b nosy is bij oude gebleven blijkbaar))) Je kan beste naar winkel gaan/mailen. Ze moeten of tegoedbon geven of ruilen. Verder handelen ze dat af bij b nosy is voor winkel geen punt meestaal. Als winkel niet meewerkt dan via fb app sturen naar b nosy ze maken vast een passend oplossing voor Kan ook zijn dat er productiefout is dat ze in fabriek vergeten wat stof afwerken maar ik denk bijna 100% dat je geld terugkrijgt Maar nee ik zou dat niet accepteren maar ik koop ook die reden zelden z8, quapi, b nosy en flo..
Ik ga er vanuit dat ze het gewoon vervangen hoor, maar misschien voor ooit (of voor kleren die niet na 1x maar na 20 keer pluizig worden: koop een pluisjestondeuse! dan 'scheer' je de pluis er zo af en lijkt het weer als nieuw. Dan kan die lievelingstrui toch nog even wat langer mee..