Onze boekhouder had uitstel uitgevraagd, is wel eens vaker gebeurd. Maar nu hoorden we vandaag dat de beste man ongeneeselijk ziek blijkt te zijn ( botkanker ). Hij zou afgelopen week contact met mijn vader opgenomen hebben maar dit is niet gebeurd en dat snappen we heel goed hij heeft hele andere dingen aan zijn hoofd. Wij weten verder niet of hij de boekhouding verder doet of er iemand anders voor in de plek komt.. echt n heel triest verhaal. Nu zei mn moeder anders moet je kijken of iemand anders je papieren in wil vullen. Nu is mijn vraag kan ik dit een andere boekhouder laten doen omdat onze eigenste uitstel aangevraagd heeft?
Ja dat kan, ik had het ook bij een administratiekantoor gebracht. Hun hebben ook uitstel voor mij aangevraagd. Nu vertelde ze dat ze onze aanvraag niet voor 1 juli konden doen. Ik vond dit veel te laat en heb mijn papieren opgehaald en naar een ander gebracht deze week. Dit was geen probleem
Ja, je bent nu gewoon opgenomen in de uitstelregeling en moet voor 1 mei 2014 aangifte doen. Je kunt dat ook door een andere boekhouder laten doen.
Ik zou even bellen met de boekhouder en vragen hoe je dit op moet lossen. Hij zou dit voor jullie doen, dus kun je hem gerust bellen met de vraag hoe dit straks komt. Misschien doet hij het alsnog voor jullie (als hij daartoe nog in staat is) en anders zou ik zo snel mogelijk iemand anders zoeken die het wil doen.
Super! Bedankt voor je reactie! Dan ga ik iemand anders proberen te vinden die voor ons de aangifte wil doen.