Hallo meiden, Ik test al 2 dagen licht positief met de kv, sensitest en action testen.. Vanavond een clearblue gedaan, niet zwanger.. Snap dan niet waarom al die andere testen een licht streepje aangeven, cb beweert al 4 dagen voor nod te kunnen testen.. Wie teste voor nod al 'zwanger' met de clearblue??
Jawel hoor.. Dat lukt meestal wel bij als je met bijv kv ook positief test, zeker met indicator.. Niet te veel drinken en aantal uurtjes niet plassen dat wel. Heb je een foto van je testen?
In ieder geval gefeliciteerd hoor!! Waarom de CB niet zwanger aangeeft durf ik niet te zeggen.. Je bent zwanger hoor! Als je test morgenochtend nog steeds zon streep geeft zou ik het nogmaals proberen
Op de KV zie ik een wit voorgedrukt streepje en net rechts daarnaast de schaduw wat op een streepje lijkt.. Op de sensitest zie ik wel een licht streepje.. Misschien over een paar dagen nog een keer testen.
Hier op 11 dpo een positieve clearblue, maar ik had al een veel duidelijker streep op mijn andere test toen. Misschien ben je iets te vroeg?
Vanmorgen weer een lichte positieve sensitest, gooi er maar geen cb achteraan, streep is niet duidelijker dan gister geworden..
Ikke 2 dagen voor NOD. Zal er ff een foto bij doen. Had namelijk ook een andere streepjes-test gedaan.
Welke cb heb je gedaan? Die met zwanger/niet zwanger heeft meer hcg nodig dan die met weekindicator. En als de streepjes nog zo licht zijn kan het voor die zwanger/niet zwanger misschien nog te vroeg geweest zijn.
Ik heb op 11 dpo met digi clearblue positief getest, maar had op 10 dpo al wel een duidelijker streepje als op jouw test. Misschien dat je toch nog een dag of 2 moet wachten.
ik had bij zulke licht streepjes op kv, 4 dagen voor NOD, wel al een positieve clearblue met 'zwanger 1-2 weken'.. in mijn geval reageert die test erg gevoelig. ook toen het een vroege miskraam werd zei CB als eerste 'niet zwanger' terwijl andere merken nog lichte streepjes gaven..