Hallo meiden, Wie heeft er ervaring met de action testen? Heb vanmorgen namelijk met een sensitest getest en met een actiontest.. Sensitest is negatief, en bij die van de action meen ik heel licht een streepje te zien.. Wat zijn jullie ervaringen ermee, zowel positief als negatief! Hieronder de test van vanmorgen, zondag nod! Bekijk bijlage 356636
Ik heb positief getest met action. Daarna met zelfde urine een kruidvat 2v5 gedaan en die was veel lichter dan mijn action test.
Ik heb 2 dagen voor nod licht positief getest met action. Ik zie ook wel een streepje, maar durf nog niet 100% positief te zeggen.
Dat kan ik helaas niet zeggen. Aangezien ik de maand ervoor en miskraam had weet ik niet precies hoelang mijn cyclus was.
Ik ben tevreden over de testen van de action. Ik heb 4 of 5 dagen voor mijn NOD ermee getest en ik zag een heeeeel licht streepje. Ik dacht dat ik mezelf voor de gek hield (ook omdat ik het na de 10 min pas zag), maar de dag erna zag ik m weer en de dag daarna was hij zonder sterke lamp ook te zien haha. Ik heb hem 2 maanden geleden ook gebruikt en toen bleef hij echt super weet, geen schaduwlijntje oid te zien en inderdaad 2 dagen later werd ik ongesteld. Ik heb ook 2v5 van KV gekocht en die zijn ook erg gevoelig en gaf 3 dagen voor mijn NOD ook een hele duidelijke streep. Succes!
Bij mij gaf de actiontest afgelopen maandag een licht, maar roze streepje. Verdween ook niet toen ik er daarna water op deed. Maandag en vandaag ook kv gedaan, die zijn negatief. In mijn geval was de actiontest dus vals positief. Ik vertrouw ze niet zo, sorry. Maar hoop uiteraard het beste voor je. succes!
Mijn ervaringen zijn ook goed. Streepjes te zien vanaf 11 dpo, wel duurt t lang voordat ze opdrogen. Op 10 dpo een tuurtest, had ook een indroger kunnen zijn. Ze knalden niet ondanks dat cb digital al 2-3 wkn aan gaf. Kijk maar, van boven naar onder 11,12,13,14 (nod) dpo.
Bekijk bijlage 356972 Hier mijn action test van vanmorgen.. als je goed kijkt zie je een mooie streep.. maar die is dus negatief, foto is paar uur naar het testen gemaakt..
Ik heb vanochtend 2 testen van de action gedaan (hoe bedoel je in ben wanhopig). Allebei negatief. Heb ze ook weggegooid meteen. Ik zit op 8 dpo en heb geen krampen meer, geen maagzuur, geen benauwdheid meer, helemaal niks meer
8 dpo is ook nog wel heel vroeg hoor.. Zou anders gewoon morgen of overmorgen nog eens testje wagen. misschien 2v5 van kruidvat of etos? succes!
Wishfull je kunt de dipstick even in water houden dan verdwijnt het geel ik twijfel namelijk of de streep die je ziet namelijk geen opgehoopte urine is.
Vandaag, 9 DPO, getest met dipstick van 123thuistesten, een etos 2 voor 5 en een Actiontest. Op alle drie een licht streepje, maar op die van de Action was het duidelijkst.
Gefeliciteerd draagmoeder!! Ik ben helemaal niet meer van het testen. Was echt aan het doordraaien en vanaf 8 dpo aan het testen met tig verschillende testen. Niet normaal meer. Vandaag mijn nod en weiger te testen. Ook omdat ik mijn ms voel opkomen.