Even het volgende verhaal; Ik had gisterochtend een test gedaan met een test van sensitest, 6 dagen voor je nod (die met dat hartje) Ik zag eigenlijk niks en had hem op de bank gelegd. Nu was ik dat helemaal vergeten en viste ik hem net tussen de bank uit en zag nog niets. Ik besloot om het staafje er even uit te halen, om het nader te bekijken. Toen ik het staafje eruit haalde stond er een heeeele lichte streep. Nu heb ik geen idee of die er gister ookal stond, omdat het met het staafje erin niet zo duidelijk was door het venstertje. Heb er geprobeerd er een foto van te maken maar dit lukt bijna niet. In het echt zie je het wel wat sneller. Dus je moet wel even goed kijken haha. Wat denken jullie? En hebben deze testen indrooglijntjes? Had vanmorgen niet wetende van deze test een andere test van sensitest gedaan, gewoon de normale dipstick, die was gewoon wit. http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7LDKPEU.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-A4MN3ZJL.jpg
Ik zie wel een 2e lijntje....Maar of deze testen indrooglijntje hebben weet ik niet...Over een paar daagjes nog maar eens testen!Spannend joh!
Ik zie hem ook hoor! misschien morgenochtend nog eens proberen met ochtendurine (of het nu heeel lang ophouden, haha!) Het is een lastige! Er staat namelijk in de beschrijving als het lijntje er niet is binnen de afleestijd dat het dan een negatieve test is... Er zit niks anders op dan nog een test te doen!
probeer trouwens gewoon de kruidvat testen! Deze zijn toch echt het beste! Ik had een test van mad care die je 6 dagen voor je nod kan doen, deze was negatief. de kruidvat test, die je pas op je nod kan doen, was positief!
Haha ja pfff ik kan zo NIET tegen wachten. Liefst zou ik nu gelijk naar de wc gaan. Maar ben anderhalf uur geleden ookal geweest, dus weet dat t dan toch geen nut heeft. Ik heb idd ook nog die kv testen liggen, maar ben zo bang dat het voor die nog te vroeg is.
Ik heb zelf met sensitest nog nooit een indrooglijntje gehad ..Als ik jou was zou ik proberen om te wachten met plassen tot uurtje of 6 en niks meer drinken ,als je echt vandaag wilt testen ..En anders wachten tot morgenochtend !!
Ik zie een licht streepje staan, maar omdat je hem buiten de afleestijd hebt afgelezen is hij niet geldig. Als je vanochtend een spierwitte test had, denk ik helaas dat je niet zwanger bent, of dat je te vroeg het getest..
Okeey. Ja die test van vanmorgen was wel een andere test he Die je pas vanaf je nod kan doen eigenlijk. En al mn andere testen die ik in al die maanden heb gedaan, zijn altijd wit gebleven.Dus vandaar de twijfel.
Ik zou zelf niet morgen alweer testen maar nog een paar dagen wachten, het is tenslotte vandaag nog 5 dagen voor je NOD.
Okee, nou spannend even afwachten dus.. Maar die test waar dat streepje bij staat, daar zou ik niet te veel aan hangen hoor want die heb je afgeleven na afleestijd en is dus negatief.. Nou duim voor je dat het raak is, en succes met afwachten!
Ik ga in elk geval maar proberen niet meer te testen voor donderdag. Maar zoals ik al zei, ik vind het wachten zooo moeilijk.
haha nee idd dat geloof ik gelijk Ik heb trouwens ook niet eens meer van die testen die je 6 dagen voor je nod kan doen zag ik net. Heb alleen kruidvat en die normale dipsticks van sensitest liggen. Dus eerder testen heeft niet eens nut.
@truus: als er een 2e streepje komt, ook na afleestijd, is er toch echt wel HCG aanwezig volgens mij. ik denk dan ook dat het de goede kant op gaat!
@Klingel, als er binnen afleestijd geen streep staat is hij negatief. Alles wat buiten de afleestijd gebeurd is niet meer geldig.. Dus het kan wel zo zijn dat ze hcg in haar lichaam heeft en dus zwanger is, alleen kan ze er niet vanuit gaan dat deze test positief is omdat ze die dus buiten afleestijd heeft afgelezen.
dat zijn 2 verschillende dingen. maar het feit dat dat 2e streepje komt, op 2 verschillende testen, wijst mijns inziens en mijns ervarings wel op HCG. echter, hoe langer voor nod hoe enger, het kan nog misgaan. maar we duimen!
Dat zei ik, dat ze wel hcg in haar lichaam kan hebben.. Maar sinds wanneer is een test geldig buiten afleestijd? We duimen zeker!
Bekijk bijlage 42973 Step dat ziet er goed uit.. Ik heb ook 6 dagen voor NOD met dezelfde test getest, zie foto.. Enne check banner... Dus toi toi, mijn kv heb ik 3 dagen voor NOD gedaan en die was positief, tevens ook de dipstick, zie mijn album voor deze testen..