Aangezien ik niks meer er van snap hier even mijn verhaal in het kort . januari spiraal eruit - bloeding afgewacht ( kwam na 3 weken) Geen pijn in borsten waarschijnlijk nog door hormoon ? Eerste ronde raak ,veel pijn in borsten. Helaas miskraam na 6,5 week, bloeding op advies afgewacht (33 dagen na curretage), zat nog een stolsel van 1 cm in baarmoeder. Vanaf eisprong heel veel last van borsten kon niet zwanger zijn dus ben gaan aan nemen dat dit iets is wat gewoon bij mijn cylcus hoort . Maar ook echt pijn (wat ik voelde toen ik zwanger was) 1 ronde na mk , gaan tempen ovu testen gaan gebruiken etc. Ik had verschrikkelijk veel last van mijn borsten.( direct na ei) Tot huilens aan toe want borsten zijn al niet al te klein en mijn rug alles deed zeer ging door de grond heen! Trap lopen was funest en mijn rug deed beide keren zoveel zeer waar je beha bandje loopt in de breedte. Nu 2de ronde , weer ovu testen tempen en nu zit ik op 8 dpo . Tepels zijn deze hele cylcus ietsjes gevoelig geweest dus dacht pff als ik mijn ei heb gaat dat los en daar gaan we weer zucht .. Maar tot mijn grote verbazing voel ik helemaal niks ?? Tuurlijk ben ik wel blij dat ik er geen last van heb maar is het niet raar ? Misschien een hele domme vraag hoor maar na zoveel jaren spiraal weet ik niet meer hoe vroeger mijn cylcus was. Dacht nu mijn lichaam te herkennen dat dit gewoon iets is wat bij mij hoort in een cylcus, die pijn en ineens is het er niet ? Sorry beetje lang verhaal ..en misschien moet ik hier niet te lang bij stil staan hoor maar ben er toch wel benieuwd naar . Neemt dit gewoon af met de tijd? Geen idee wie weet kan iemand mij dat vertellen ? Groetjes
Bij mij is het ook elke maand weer anders. Soms beginnen de gevoelige borsten meteen na mijn ovulatie en soms pas een paar dagen voor mijn menstruatie en soms heb ik er bijna geen last van. En deze maand juist weer een stuk erger. En soms is het een paar maanden hetzelfde
Thx Luffy voor je reactie . Dus heel verschillend . Heb nog een paar dagen te gaan voor mijn nod dus ben benieuwd wie weet komt het nog .. Gek dat het de ene keer zo erg kan zijn en andere keer niet . Ik wacht wel af wie weet komt het nog! Dank je wel !