Jeetje, nog niks over gehoord! Weet alleen dat mijn man ergens tussen 20.00 en 21.00 thuis is waarschijnlijk! Ik zal hem eens ondervragen straks. Ooh.. nou.. helaas weet ik er alles van! Bij ons was de jongste erg moeilijk tot ze kon lopen. ze loopt pas een aantal weekjes. Ze heeft ook enorme drieftbuien en slaat mijn oudste idd. Gelukkig naar eindeloos herhallen snapt ze het nu als ik zeg: Niet slaan, aaien. Dan gaat ze haar zus dus aaien. maar het is idd pittig. Heb je wel het idee dat ze veel begrijpt.. dan zou zoiets misschien ook voor jullie dochter werken.. L. praat ook nog niet, enkel 4 of 5 woordjes. Maar begrijpt al aardig wat. Ooh vandaar. Hier in Arnhem zie je best veel militairen. Dat vind J. altijd wel apart Pfff.. ik hoop dat manlief een beetje op tijd thuis is, na een oefening heb ik toch altijd weer een beetje vlinders in de buik als ik weet dat hij bijna thuis is, haha. Dan zal ik hem meteen over de vakanties vragen.
Heel erg lief van je!! Begrijp wat je bedoeld, helemaal als ze een weekend weg zijn geweest. Dat is wel het voordeel van een relatie hebben met een militair, het wordt niet zo snel saai omdat je elkaar minder ziet. Fijn dat hij morgen vrij is! Onze jongste loopt vanaf dat ze 13 maanden is. De oudste sprak met anderhalf echt al heel erg goed, en de jongste zegt misschien 10 woordjes. Aaien probeer ik haar ook aan te leren, maar als ze boos is denkt ze niet aan aaien maar slaat ze meteen. Ach het zou wel weer een fase zijn, maar ben blij als deze fase weer voorbij is.
Oh, mijn man zegt dat dat voor iedereen op intranet te zien moet zijn. Hij zet zelf voor zijn eenheid ook de jaarplanning op intranet. Staat er ook geen contactpersoon bij? Hij gaat nog even kijken of ie verder nog wat kan vinden.
Sorry voor de late reactie. Manlief kwam pas rond 22.30 thuis uiteindelijk, en we zijn vrijwel direct gaan slapen. Hij vroeg nog welke compagnie je man komt, en hoe hij heet. Verder mompelde hij nog iets over week 30. Maar Hij ligt nu dus nog ver in dromeland, dus ik weer straks hopelijk meer. Haha ja, dat is idd een voordeel aan een militair als man, dat zorgt wel dat de passie behouden blijft Dan heb je vlotte meiden zeg! Onze oudste was ook erg vlot, maar de jongste is wat laat juist, haha. Ik snap wat je bedoelt, als ze echt boos zijn, kun je niks meer. Ik hoop ook dat jullie dochter gauw wat minder gefrustreerd is als iets niet lukt!