Hola girls! Ik had het er gister met mijn vriend over, dat ik heel in het begin een "meisje" gevoel had maar dat ik er nu langzaam van overtuigd ben dat het een jochie is Vriendlief zou graag een meid willen haha maar denkt nu ook aan een jongetje na de laatste echo (was toen 13 weken) wat wel gek is want we hebben daar niet het geslacht op gezien. Hoe ervaren jullie dat? En was je gevoel goed? Gewoon uit nieuwsgierigheid dat ik dit vraag, vind het wel een leuk onderwerp
vorige keer had ik het fout, was stomverbaasd toen we een jongen bleken te krijgen. deze keer geen idee, we zien het in augustus wel.
Eerst dacht ik een meisje, maar langzaam veranderde mijn gevoel en op een gegeven moment dacht ik echt een zoon te krijgen. Dat lijkt tot nu toe ook te kloppen
bij mijn 1e was het vanaf het moment van een positieve test in handen mijn gevoel goed: een jongen en dit klopte!! nu had ik heel erg het gevoel van "meisje!"... tot we met 17 weken een geslachtsecho kregen: duidelijk een jongen... met de 20 weken echo is dit nogmaals bevestigd... heb eerlijk gezegd erg moeten wennen maar vind het geweldig dat ik een 2e zoon krijg
Eerste zwangerschap dacht ik in het begin een jongetje, maar dat draaide al snel toch naar een meisje. ik kon me gewoon niet voorstellen dat het een jongen zou zijn. Ik was dan ook niet verbaasd toen het inderdaad een meisje was! Deze zwangerschap denk ik dat het een jongen is, maar wie weet draait ook dat gevoel nog bij... we willen het ook deze keer niet weten van tevoren.
Ik dacht voordat ik zwanger was al dat we een jongetje kregen.. Heel apart. En toen was ik zwanger en wist ik het zeker. met 18 weken een pretecho gehad, en die mevrouw zei heel vrolijk: HET IS EEN JONGETJE. En ik had echt zoiets van tja weet ik haha, was heel apart.
allebei de keren dacht ik MEISJE, maar twijfelde omdat ik wel denk, hoe kun je dat nu weten...toch zijn het beide meiden! Mijn moeder was overtuigd dat ze n jongen kreeg, mn tante en ik hadden toen tijdens de bevalling al blauwe ballonnen op gehangen...komt ze thuis met een meisje..hahah ze kon het toen zelf ook niet geloven..(ze had t niet bij de echo gevraagd, want ze wist het gewoon, nou niet dus)
Hahaha grappig die verhalen van jullie zoals ik het nu begrijp is t toch wel 50/50 van wat klopt en wat niet Gek dat zon gevoel zo sterk kan zijn he?
Bij mijn dochter wist ik heeeeeeeel zeker dat ze een meid is. Nu was ik er heilig van overtuigd dat het een jochie was, zelfs na de geslachtbepaling. Sinds de 20 weken echo geloof ik pas echt dat het een meid is. Heel raar! Liefs, DD
Ik wist meteen dat dit een jongen was en dat klopte. Was ook helemaal niet verrast bij de 20 weken echo.
Vanaf het moment van de test had ik al geroepen dit is een jongen manlief was er later van overtuigt dat het een meisje was, toen kwam de 20wk echo en het bleek een jongen
Ik heb een heel sterk voorgevoel dat het een jongetje gaat worden. (al is een meisje niet ontdenkbaar) maar het is gewoon een gevoel... Nog 2 weekjes en dan kan ik je vertellen of het ook zo is! spannnend!!
Ik wist in het begin 'zeker' dat het een jongetje zou zijn en mijn man ook. Later kreeg ik steeds meer 'meisjesgevoel' en mijn man heeft tot de geslachtsbepalende echo een jongen gedacht... In februari is ZE geboren dus in eerste instantie hadden we het allebei fout!
De eerste weken was ik ervan overtuigd dat het een meisje was. Daarna helemaal in de overtuiging dat we een jongetje verwachtten en bij de echo bleek het toch een meisje te zijn
Ik wist zeker dat onze 1e een jongen was, mijn man wist zeker dat het een meisje zou zijn... Mijn man had gelijk! Nu heb ik weer sterk het gevoel dat het een jongen is, mijn man zegt weer een meisje... Ben benieuwd of mijn man weer gelijk gaat krijgen (Ik hoop het bijna van niet, anders moet ik dat nog jaaa...rrren aanhoren )
Bij de eerste wist ik ook direct dat het een jongetje was. Met 6 weken al een blauw truitje gekocht. Dit klopte ook. Bij deze had ik het gevoel wel voor een meisje, maar was bang dat ik teleurgesteld zou zijn als het toch een jongen zou zijn. Waardoor ik dus toch ging twijfelen. Het is toch een meisje Mn gevoel zat dus weer goed.
Hoi hoi, Toen ik zwange was van de 1ste dacht ik dat het een meid was. Ze konden het niet zien tijdens de 20 echo dus bleef het spannend tot het eind. Rond 32 ween dacht ik opeens van het is jonge maar die gedachten wuifde ik snel weg. Mijn vriend zei meteen van het is een jongen en jawel hij had gelijk het was een jongen Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, zei mijn gevoel het word een meid en ja het is een meid
Bij de eerst wist ik zeker dat het een jongen was, en dat klopte ook nu had ik niet een duidelijk gevoel,maar dacht dat het een meisje was omdat ik me nu zo anders voel (veel misselijker en erg koud) maar nee, we krijgen weer een jochie
bijna iedereen van onze familie en vrienden waren er van overtuigd dat het een jongen was, ik werd daar een beetje door beinvloed ookal had ik voor mezelf echt geen idee. Mn vriend riep ook steeds jongen maar de dag van de echo zei hij ineens: nee t wordt een meid en het is een meid dus ik heb me kappot gelachen dat iedereen het fout had hihi
Wij dachten 100% zeker te weten dat het een jongen is, niet dat we daar een voorkeur voor hadden hoor. Maar er bleek niks van te kloppen tijdens de geslachts bepaling! Ik twijfel soms nog wel eens terwijl ik het juist superleuk vind dat het een meid is en we haar meteen al een naam hebben gegeven.