Nee nog nooit ook niet met de lotto overigens. Maximale wat ik ook heb gewonnen was 15 euro. Maar tja als je niet meedoet win je zeker niks dus we blijven proberen.
Ik heb 'm niet doorgelezen, maar er is eerder over geschreven: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/72842-wie-heeft-eens-echt-grote-geldprijs-gewonnen.html
Ja, ik in guldens was het nog bij de postcodeloterij. 1600 gulden en ging nog wat af. Hield 1100 gulden over.
Ja. De oom van mijn vriend heeft in de gulden tijd.....1 miljoen gulden gewonnen bij de postcode loterij!
De oma & opa van me neefjes. Dus de ouders van mijn aangetrouwde tante. Ook in de guldentijd 5 miljoen & dat heeft ze geen goed gedaan. Ze voelen zich sindsdien veeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan andere mensen.
Wij nog nooit een echt grote prijs, maar een neefje van mijn man al 2x! binnen een jaar of 5. Geloof een keer 10.000 en een keer 25.000. Mijn oom en tante hebben wel een keer gehad dat ze net een paar loten hadden opgezegd met de postcodeloterij en toen viel de straatprijs bij hen. Scheelde een boel geld
wij doen zelf niet mee met loterijen dus zullen ook nooit de gelukkige zijn. Maar mijn oom een tante hebben dit jaar nog 100.000 euro gewonnen bij de postcodeloterij, kwamen zelfs nog op televisie bij koffietijd.
Altijd lekker zo'n prijs! Ik gun het vele, maar mezelf nog het meest.... vandaar nog geen prijs gehad zeker?!?! haha
Nee, maar we doen ook niet mee aan loterijen, meestal alleen 1 oudejaarslot....en dat vind ik eigenlijk nog geldverspilling. Maar goed. Je blijft toch een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop houden
Mijn zus wint altijd vanalles, waar ze ook aan mee doet. Ze won al reisjes, geld, bonnen en onlangs zelfs een levenslang abonnement voor de sportschool Nu heeft ze voor mij een (1/5) staatslot gekocht, dus ik heb goeie hoop!
een oom van mijn collega heeft 22 miljoen gewonnen...was wel de lotto En collega van mij 250.000 gulden.... Een andere collega ook veel maar wil niet zeggen hoeveel Ik werk hier nu 10 jaar maar ik heb (nog) niks gewonnen