Hallo iedereen, mijn vriend en ik zijn nou inmiddels al bijna 2 jaar bezig om een kindje te krijgen.. en het is nog niet gelukt.. we hebben besloten om maar eens langs de HA te gaan, ik ga alleen aangezien me vriend werkt.. ben wel zenuwachtig! Wat moet je nou precies allemaal tegen zo'n dokter zeggen? Wie heeft dit ook gedaan, moet je bijvoorbeeld urine af laten nemen, of bloed of weet ik veel? gevraagd: advies en ervaringen Bedankt alvast!
Kan je geen advies of tips geven, heb het zelf niet aan de hand gehad. *klopt nu heel driftig op de houten tafel!* maar wil je wel alvast succes wensen voor morgen. Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt!
waarschijnlijk neemt hij je cyclus met je door. heb je al ooit getempt, dan is het handig om je tempkaartjes mee te nemen. Verder zal hij vragen naar bijzonderheden in jullie families. Het kan zijn dat hij zelf het zaad van je man laat onderzoeken, het kan ook zijn (en dat verwacht ik eigenlijk) dat hij jullie meteen doorstuurt naar de gyn. of fert.arts! Heel veel succes ermee! Oja, urine hoef je niet mee te nemen (of je moet een vermoeden hebben dat je toch zwanger bent, maar dat lijkt me niet) en bloedprikken laten ze vaak aan de gyn over, want die kan ook echt iets met de uitslagen! Succes meid en laat je het ons even weten? Liefss, Taliaa
Nou ik ben naar de huisarts net geweest, hij vroeg inderdaad of ik een regelmatige cyclus had, en hoe lang we al bezig zijn etc. Hij heeft me aangeraden om bij me volgende cyclus temperatuurkaartjes te gebruiken en dan volgende maand weer even langs te komen en gaat hij het bekijken.. aan de hand daarvan gaat hij kijken hoe verder.. kan niet wachten!