Een jaar geleden ; cocaine verslaving

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Een jaar geleden opende ik een wanhopig onderwerp , mijn vriend had weer cocaine gebruikt en heel veel geld er door heen gejaagd. Na ambulante hulp in 2012 is hij maart vorig jaar een hele maand in een prive kliniek opgenomen geweest. Ik was diep teleurgesteld, woest verdrietig enzovoort.
    Maar,

Inmiddels kan ik met trots vertellen dat hij vandaag een jaar CLEAN is na 10 jaar verslaving :D Ondertussen gaat hij nog wekelijks naar meetings, doet hij dingen in het huishouden, is betrokken bij de zwangerschap kortom een andere man is huis ! Tuurlijk vertoont hij wel eens 'oud gedrag' maar hier kan gewoon over gepraat worden ! Dames hier hebben me voor gek verklaard, gelukkig ook hele lieve pb's ontvangen destijds, dus voor anderen die misschien een man met verslaving hebben er is HOOP !
    Vertrouwen is er nog niet 100% maar het gaat de goede kant op , kortom we zijn aan de betere hand, maar in mijn achterhoofd zal het altijd zijn...

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat goed! Gefeliciteerd! Ik vind dat je terecht trots mag zijn dat hij zo zijn best doet voor jou en jullie kinderen, je ziet en hoort zovaak dat het weer fout gaat maar als hij zo door gaat zal het vast allemaal goed gaan.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wat goed! Gefeliciteerd!

4. nono

nono Niet meer actief

Super zeg! Gefeliciteerd.. en natuurlijk zullen er moeilijke momenten zijn maar als jullie er samen uit kunnen komen is het geweldig.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh wat fijn helaas ik weet er alles van!!

Gefeliciteerd ga het maar lekker met hem vieren :)

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Wat goed van hem!! En niet te vergeten, wat goed van jou dat je in hem hebt geloofd en nog steeds doet!!

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Fijn dat je er zo open over bent! Ik weet zeker dat je mensen op deze manier hoop kunt bieden. En voor jullie samen op naar een geweldige toekomst!

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wat goed van hem, en van jullie!
    Natuurlijk zal het bij vlagen enorm moeilijk zijn, maar jullie zijn sterk!

Deel Deze Pagina