Iemand wel eens gehoord van een fake bezichtiging?

Discussie in 'De lounge' gestart door Arevinol, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry maar je bent echt paranoia! Een soort figuranten die naar je huis komen kijken omdat je makelaar niks beters te doen heeft? Aaaahahahahahahaha!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    tja, wat niet allemaal kan. Niet geheel onlogisch.
    Nog nooit van gehoord trouwens.

Wij hadden trouwens ook altijd een aankoopmakelaar mee als we gingen bezichtigen. 1e keer ook. Die vonden namelijk de huizen voor ons en namen ons ermee naartoe. Dus zo raar is dat niet.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

nou dat gebeurt dus wel degelijk helaas!
    kennelijk heeft een makelaar niet zoveel meer te doen en gaan sommigen dus dit doen!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik zal morgen verslag uitbrengen HAHA!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

Hoop natuurlijk dat het niet zo is bij jullie!!!!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vergis je daar niet in.Wij hebben het namelijk wel erg druk, met voornamelijk huizen in de verkoop nemen. Vooral van mensen die uit elkaar gaan (echt opvallend) of de hypotheek in de huidige tijd niet meer kunnen betalen.

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik snap dat het paranoia lijkt... maar de tijden zijn niet zo gunstig momenteel. Zeker niet voor makelaars. Ik dacht eerst 'wat een flauwekul', maar toen ik las dat je een ontbindende clausule hebt in je contract (x aantal bezichtigingen) draaide ik wel degelijk bij. In deze tijd kan ik me nml prima voorstellen dat ze dit doen om huizen binnen te houden....

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Vals alarm ;)
    Het was echt een serieus koppel. Waren positief, maar gingen wel nog een paar andere huizen bekijken. Vriend heeft ze gezien en vond ze ook bij het huis passen.

Deel Deze Pagina