innestelingsbloeding of iets anders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linsje, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linsje

Linsje Lid

31 jul 2006
    16
    0
    0
    Hallo dames,

We hebben een aantal dagen flink geklust rond de ovulatie (rond 23-8). Maar nu kreeg ik afgelopen zaterdagmorgen een kleine bloeding. Dacht eerst dat ik weer ongesteld zou zijn maar ben eigenlijk pas ongesteld geweest (9-8). Dit bleek achteraf niet zo te zijn. Zondag niets en maandagmorgen en dinsdagmorgen weer kleine bloeding. Voelde vanmorgen ook een soort gekriebel in de onderbuik.

Ik snap er niet meer van kan iemand mij helpen. Kan volgende week pas testen.

P.s. heb regelmatige cyclus.

groetjes Linsje

2. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Wat voor kleur had het? Rose is vaak een innestelingsbloeding. Bruin kan wijzen op een beginnende ongi wat daarna overgaat in rood, of licht bruinverlies kan wijzen op een zwangerschap.

3. Linsje

Linsje Lid

31 jul 2006
    16
    0
    0
    Het was bruin en rood. En had een aantal dagen erg gevoelige tepels dat is nu wel minder geworden.

4. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Kan het niet eventueel ontpillen zijn? Nadat ik gestopt was met de pil was ik de eerste 6 maanden heel erg regelmatig, maar daarna ging m'n lichaam alsnog rare onregelmatige kuren vertonen. Of anders is het misschien een hevige innestelingsbloeding. Maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. Misschien kunnen de anderen je beter helpen ;) .

5. Linsje

Linsje Lid

31 jul 2006
    16
    0
    0
    Het gekke hieraan is dat dit alleen 's morgens is.

Deel Deze Pagina