Wanneer naar huisharts?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessica 28, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica 28

13 feb 2006
    8
    0
    0
    Hallo dames
    Vandaag ben ik weer ong geworden na ronde 12 heeft
    hier iemand ervaring mee?Ik word een beetje moe steeds weer een teleurstelling.Of zou er iets mis zijn ?(hoop van niet maar zo ga je wel denken)
    Groetjes

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja dan zou ik als ik jou was toch maar eens naar de HA gaan.
    Heb je temp kaartjes voor je ha?? das wel handig
    succes iniedergeval

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb gehoord dat je zelf minimaal 1 jaar aan het klussen moet zijn voordat er werk van gemaakt wordt.
    maar je kan je HA toch altijd bellen voor een afspraak?

veel succes!!

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik zou gewoon even bellen, je mag toch altijd vragen stellen aan je huisarts.. En na een jaar wordt je vaak geholpen door de gyno..

5. Niet meer actief

Hoi Jessica.
    Ik heb er al 2 jaar ervaring mee :(
    Maar als je je ongerust maakt dan idd zoals de anderen zeggen een afspraak maken bij de gyn.

Liefs,
    Gerrina

6. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi dames,

Hier nog 1 die niet weet wanneer naar de HA. Ben nu in ronde 6, maar ben inmiddels 37. Heb volgens de calculator vorige wk maandag ongeveer mijn ei gehad, maar nu heb ik sinds eergister meer slijm als normaal volgende wk ma zou mijn NOD zijn normaal heb je nu toch geen slijm meer dan hoe dichter je bij je NOD komt?
    Boven de 35 dan mag je na 6mnd naar de HA had ik begrepen klopt dit? Maar ik heb geen temp bijgehouden omdat ik regelmatig ongi bent. of moet ik dat alsnog bijhouden zoja hoe werkt dat? En hoe hoog moet je therm. staan voor je begint te tempen?

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zit in ronde 13 en ben 2 wkn geleden bij de HA geweest. Hij was heel begripvol. Morgen wordt mijn man's zaad getest en daar krijgen we een week later de uitslag van. Als dat goed is, wordt ik verder onderzocht door een gyn. Na zo'n jaartje mis schieten wordt je toch langzaam onzeker. Al vind ik de drempel naar het ziekenhuis ook niet niks hoor....Maar je wilt op een gegeven moment gewoon duidelijkheid...
    Suc6 allemaal.

O ja, tempen doe je ook bij een regelmatige cyclus. Het gaat er nl om of je wel of geen ei hebt. En dat zie je op een tempkaartje. Hoe alles werkt vind je op blz 1 van het topic temp.kaartjes. Suc6!

Deel Deze Pagina