film kijken met popcorn op de bank (momenteel hebben we een vriendje die is komen spelen samen kleuren Langs de ambachtcentrum knutselen zwembad binnenspeeltuin Kan best wel wat verzinnen
Wij hebben mickey mouse kleurplaten gekleurd... En vanmiddag gaan we even naar buiten, het ziet er alweer wat beter uit hier
Stampen in de plassen, maar ja das buiten Kleuren, knutselen, filmpje kijken, taartje bakken. Opruimen
Zijn bezig in huis met klussen dus genoeg te doen Vanmiddag even naar babydump wat leuke kleertjes scoren
Vanmorgen lekker lang geluierd. Liam ligt nu te slapen. Ik wacht op oma om zo naar de tandarts te gaan laatste vulling laten vervangen en de laatste verstandskies laten trekken.. Vanmiddag even naar het centrum snoepjes halen voor de laatste avond avondvierdaagse.
Poetsen... Maar dat doe ik alleen... Jesse slaapt een gat in de dag en vanmiddag gaan we even een flink stuk wandelen met de honden ondanks de regen... Ik heb geen problemen met de regen en het is buiten nu lekker rustig dus de honden kunnen lekker los rennen zonder andere opdringerige honden tegen te komen daar hebben ze het niet zo op...
wij zitten vandaag lekker thuis, gezellig filmpjes uitzoeken... helaas zijn we er heel veel kwijt waar ik dan weer van baal... bambi is weg, finding nemo, rio, pfff dus de kids kijken een dvd en moeders is op zoek naar de verloren dvd's in alle kasten
zwemmen hebben we vanmorgen gedaan, elke woensdagochtend doen we dat sam heeft al lekker geslapen, net boodschappen gedaan en nu maar in huis spelen en beetje opruimen denk ik.
We hebben net hun banken leeggeruimt. 3 bakken erbij -1 kan weg -2 kan naar boven en 3 moet beneden blijven. Nu zit mijn dochter aan tafel te knippen en staat mijn zoon naar de smurfen te kijken. Straks gaan we nog een cake bakken en we hebben nog een date met de wii. Tussendoor spelen de kids lekker samen boven.
Kids slapen nu, ik lig naast de oudste *errug vervelend..hihi* straks vaderdagkado maken en boodschappen doen.
"Samen" stofzuigen mijn dochter en ik, samen de was opgevouwen, gedanst op muziek, beetje stoeien, dvd van sesamstraat gekeken, boekje gelezen. Nu slaapt ze en kan ik ff hier rondneuzen. Zometeen samen een koekje oid eten en drinken, eten voorbereiden en dan is *zucht* de dag alweer bijna voorbij..
Hier is nu een vriendje te spelen, en we spelen wat spelletjes ( memory, puzzels, Dora spel ). Ze spelen nu met de auto's en kijken ondertussen Nick Jr. Cakejes staan af te koelen en die gaan we zo versieren. Lekker relaxed en gezellig dus
We zijn vanmorgen naar de Ballenbak geweest, ff boodschappen gedaan en nu speelt Mayron even lekker op zijn kamer en ik chill ff achter de laptop. Denk dat ik zo maar even ga stofzuigen en May achter een filmpje zet.
Huilen en hopen dat het over gaat!!! Nee hoor, uitgeslapen tot 10 uur, tv gekeken, ik dreads zitten maken. Nu ligt hij op bed en straks gaan we naar buiten...
gewoon lekker binnen spelen Met Dluplo (blijft een lastig woord) of Clicks of met de pop of ik moet eindeloos alsof-koffie drinken. Krummel is ook een puzzelaarster, dus hebben we vanochtend ook samen een puzzel van 35 stukken gemaakt. En ... we hebben laarsjes gekocht en toen zijn we met laarzen aan en met een paraplu even naar de stad geweest. Vond ze leuk!
Koekjes bakken en versieren, Knutselen, boekjes lezen. Tja genoeg eigenlijk. Verveel me nooit en de kids ook niet
Vanmorgen is ons dochtertje naar de peuterspeelzaal geweest. Ik heb toen was boodschappen gedaan en boven gepoetst. Toen dochtertje opgehaald en lekker samen geluncht. Toen heb ik haar even in bed gelegd. Daarna zijn we maar alvast in bad geweest. Nu is ons meisje Dora aan het kijken.