Hey dames. Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad en precies 13 dagen na dat de bloeding begon me eisprong gehad. Maar normaal 5 dagen na me eisprong deden me borsten zeer echt elke maand precies na 5 dagen.De maand dat ik zwanger was begon het pas na 10 dagen. Ik zit nu op 7dpo en nog steeds geen zere borsten. Zou het nu weer raak zijn, lijkt mij heel sterk want zijn al anderhalf jaar bezig en dan zou het nu 2x achter elkaar zijn. Of kan het zijn dat me hormonen verandert zijn tijdens me zwangerschap dat me lichaam nu anders reageert tussen me eisprong en ongi. Dat ik nu juist geen zere borsten krijg na me eisprong. Snappen jullie me nog Hahah. Heeft iemand hier ervaring mee. Dat je altijd weet hoe je lichaam reageert na je eisprong en dat dat na een miskraam heel anders werd.
Ik ken het niet dat je eisprong ofzo verandert. Maar ik heb voor mijn vorige zw een mk gehad, op 17 oktober had ik toen een miskraam en op 15 november had ik een positieve test in mijn handen. En 9 maanden later een gezonde jongen in mijn armen Ze zeggen dat je na een mk ook vruchtbaarder bent. Ga voor je duimen dat het bij jou ook zo snel kan gaan....
dolfijntje, het kán best.. sommigen zeggen zelfs dat je na een mk extra vruchtbaar ben het heeft bij mij minder lang geduurd maar heb 2 vroege miskramen achter elkaar gehad en de maand daarop wéér zwanger, dus het kan zeker ik duim voor je dat het nu, of snel, weer raak mag zijn
Ik hoop het zo. Je hoort het idd veel dat je n een miskraam extra vruchtbaar ben. Maar ik ben bang dat me lichaam me voor de gek houd. Omdat ik altijd 5dpo zere borsten krijg en dat nu na me miskraam me lichaam anders reageert als anders. En dan heb ik dus valse hoop.
Ik kan me voorstellen dat je er zelf niet op durft te hopen omdat dan de teleurstelling extra groot is. Maar je hoort inderdaad vaak dat vrouwen extra vruchtbaar zij na een mk, dus ik ga heel hard voor je duimen
Ik heb geen antwoord op je vraag maar ik duim voor je dat je zwanger bent Hier altijd naar eisprong meteen zere borsten maar toen ik zwanger was had ik helemaal geen last. Dat was wel het teken voor mij dat ik zwanger was. Pas na nod begon ik last te krijgen van een soort spierpijn gevoel in de zijkanten van me borsten. Anders dan anders dus.
Dank jullie wel, we moeten maar afwachten heb nu wel krampen laag onder in me buik maar dat had ik bij me vorige zwangerschap ook. Ben wel echt heel benieuwd maar wil niet te veel hoop krijgen.