2 verschillende uitslagen testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chahida88, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chahida88

chahida88 Nieuw lid

4 dec 2009
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb gisterochtend getest met predictor vroege test want moet eigenlijk pas over 2 dagen ongi worden. Deze gaf positief uitslag. Nu heb ik vandaag met kruidvat testen getest en deze geven negatief aan :S Ik weet niet meer wat ik moet denken, gewoon me nod afwachten?

2. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Predictor geeft meestal vals posetief,
    vooral de vroege test van Predictor..

Kiss,G0nca

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb 4 dagen positief getest met de vroege predictor en met alle andere testen (zelfs bloeduitslag was 5) was negatief....

En ze testen zelfs met kraanwater positief heb ik al eerder in een topic gelezen. Endat is geen grap!

KV is de meest betrouwbare test!

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    De man van mijn buurvrouw heeft ook over de predictor geplast.. En.. Zwanger.. Slaat nergens op.

Predictor is echt absoluut geen goede test!

Kruidvat heeft 99,99% gelijk. Nog nooit een negatief verhaal daarover gehoord.

Ik vrees dat je niet zwanger bent als kv negatief aangeeft, helaas..

Succes!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat bedoel ik Bonkie., Een meisje hier op het forum had hem in lauw kraanwater gedoopt! Ja hoor zwanger gaf ie aan. BELACHELIJK!

En ik in de MMM kreeg zo een mega hoop, gelukkig deed mijn gyn diezelfde dag een bloedtest en HCG was 5 (niet zwanger dus) wat een domper! Jegeeft mensen valse hoop, dit product is in de winkel verkrijgbaar en is zo een 11 euries. SCHANDALIG!

En predictor maar zeggen, dan bent u wel bevrucht mevrouw maar is het niet ingenesteld! Ik zeg dan moeten andere testen het ook meten en zeker een bloedtest.

Ja maar die is 2 uur later dan de test afgenomen. Dan is er geen HCG meer mevrouw... Wat een onzin! Ga ze echt aanklagen, want ik was al helemaal blij en kreeg een keiharde klap in me gezicht!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    predictor idd niet meer gebruiken , heel vaak vals positief en kosten veel geld !! Kruidvat 2 voor 5 euro !!

7. chahida88

chahida88 Nieuw lid

4 dec 2009
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties dames, dat dacht ik eerlijk gezegd ook al. Ik wilde niet echt zwanger worden en was er ook niet echt mee bezig maar nu ik de afgelopen dagen hier middenin zat en de uitslag negatief was heeft me dat wel aan hetdenken gezet. een kindje zou hartstikke leuk zijn en vond het dan ook heel jammer...!

Nooit mee predictor voor mij, je zou denken dat het een geode test is aangezien het een van de duurdere is. voortaan gewoon cb of kv voor mij.

Deel Deze Pagina