baarmoedermond en ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mixje, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Weten jullie ook hoe betrouwbaar het is om aan de hand van je baarmoedermond je ei te spotten? Ik weet dat hij tijdens de vruchtbare dagen hoger ligt en zachter is en openstaat. Ik ben namelijk niet zo goed in het temperaturen (vergeet ik steeds), het slijm is niet zo duidelijk bij mij en ovulatietesten zijn moeilijk verkrijgbaar waar ik woon (afrika) dus heb de afgelopen dagen elke dag even gevoeld en hij is al dagenlang zacht en open en komt volgens mij steeds iets hoger te liggen. Dat betekent toch dat mijn ei er aan komt?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Normaal gesproken moet je bmm inderdaad rond je ei hoog, en open zijn.....er zullen meiden zijn die je afraden om deze methode te gebruiken, maar als je niet gaat zitten wroeten met vieze handen zal het allemaal wel loslopen naar mijn mening.

Ik weet niet hoe de bezorgwinkels zijn in Afrika, maar kun je geen ovu testen via internet krijgen??

Overigens wel een heel leuk idee dat ik nu met iemand praat uit Afrika.......

3. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Yes, zo leuk dat je via internet verbonden blijft met Nederland! Natuurlijk zorg ik voor schone handen! :)
    Helaas geen bezorgwinkels nee...

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ook geen vriendin hier die je in vertrouwen kunt nemen die ze voor je besteld en vervolgens naar jou stuurt? lijkt mij ook een stuk duidelijker :)

5. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Is een idee, misschien later, wil nog niet te moeilijk doen het is pas ronde 4 bij ons.

Deel Deze Pagina