Iemand weleens in Landal Ameland State geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dahlia, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij zijn onze vakantie aan het boeken voor de zomer. Nu willen we wel graag naar Ameland. De auto kan gewoon mee op de boot, ideaal! En hopelijk mooi weer...

Nu zitten we te kijken op de site van Landal, de Ameland State.
    Dat is een appartementencomplex.

Wie weet of je daar een keuken in hebt zitten? Want ik kom er niet echt wijs uit. We kiezen dan voor een 2-persoons appartement. Maar aangezien het net op een hotel lijkt, zijn we daar wel benieuwd naar. Want om het niet zo duur te maken, willen we gewoon een huisje hebben waar we zelf in kunnen koken, zodat we niet elke dag een ontbijtbuffet hoeven en uit eten moeten.

Wie weet dit? Wel of geen keuken?
    En voor de mensen die er geweest zijn, hoe was je vakantie?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hoi!

ik ken het niet uit ervaring meid. maar kijk eens op zoover.nl. doen wij ook altijd. kun je ervaringen lezen.
    het overvaren naar ameland met de auto is wel prijzig by the way. weet niet of je dit al weet maar zo niet bij deze. veel plezier. wil ook nog eens naar ameland

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Vrienden van ons zijn er geweest! hebben het super gehad en je hebt een keuken.
    Hun hebben wel het ontbijt erbij gedaan.
    Ameland is super mooi vinden hun zijn er al verschillende keren geweest.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Amelandstate zit op een handige plek. Halverwege dorp en strand aan het bos. Helemaal super! Nes is bovendien het leukste dorp. Eten bij de Heksenketel is ook een aanrader. En de strandtent voorbij het vliegvelkd is vaak lekker rustig.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Sorry voor het verkeerd plaatsen van mijn topic.

En bedankt voor de antwoorden.
    Ik heb inmiddels geboekt. Ik heb ook op de site gekeken van zoover en zag een gemiddelde van een 8 of 9 zag ik als cijfer... ;)
    Ik zag idd ook dat de auto vrij prijzig is om mee te nemen, maar dat nemen we maar voor lief. Anders moet je eerst de reis naar de boot maken met openbaar vervoer, met bagage en al, en dan op Ameland ook maar uitvinden waar je heen moet... Dus voor ons erg handig om hem wel mee te nemen.

Ik heb er nu al zin in!:)

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    mwoah, de auto mee naar ameland vind ik in vergelijking met terschelling erg schappelijk. En je kan hem daar idd wel goed gebruiken.

Deel Deze Pagina