iemand zet bij jou thuis spullen aan de kant vanwege haar dreumes

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

vervelend suus! maar das anderhalf jaar denk ik, voor het half jaar slapen ze nog veel ;)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Haha, weer zo'n veronderstelling die voor jouw kinderen misschien opgaat, maar hier niet. Hij heeft nooit meer dan 1 uur geslapen overdag eigenlijk en zeker niet als we ergens anders waren. Sliep hij bij uitzondering eens langer overdag, bijvoorbeeld in een draagdoek, dan sliep hij in de avond niet voor 22.00 uur. Echt, kom maar eens een dagje langs en je zult zien waarom mensen hem terrorjulian noemen (als grapje).
    Ik ben echt heel blij als het iets makkelijker wordt.
    Hij heeft dus ook nooit in een kinderwagen willen zitten/liggen, laat staan daarin slapen, krijzen vanaf het eerste moment, dus lekker wandelen was ook niet echt een optie.

3. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    In mijn vriendengroep zou echt niemand daar 1 seconden van opkijken. lekker belangrijk! Je komt voor de gezelligheid, dan moet je ook niet als een waakhond op je stoel zitten. Kinderen moet ook lol kunnen maken in een veilige omgeving dus creëren we die met elkaar. Overigens zou ik het jammer van mezelf vinden als ik zoiets niet had voorzien. Mijn kids weten het prima maar ik kan dat niet voor andere inschatten...

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Ok, nog 2 jaar haha. Al heb ik wel het idee dat hij nu hij echt begint te praten, het wel wat makkelijker wordt en we hem dingen uit kunnen leggen.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Heftig!

Ja voor mijn jongste ging dat ook op hoor maar die had allergieën. En ook tot 1o mnd wakker tot 22.00u plus dat ze nog steeds niet doorslaapt.. Vermoeiend he. Maar de meeste baby's slapen wel langer natuurlijk.

6. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat erg! Nee hou daar ook niet van. Vraag het dan desnoods. Ik heb ook wel eens thee of koffie van een ander verder op tafel geschoven ipv op de rand. Met uitleg waarom. Maar meer ook niet.

Deel Deze Pagina