hoii hoii heb je het nog en wat wil je ervoor hebben en als je het nu opstuur heb ik het dan nog wel binnen voor de 7e aangezien ze morgen geen post doen o ik zie dat je in hellevoet woon dus als je het nog heb wil ik het wel van je overnemen en kan eht ophalen want woon ook in hellevoet ik hoor het graag van je mvg linn
Misschien moet je er even bij vermelden dat er (afhankelijk van hoeveel personen er meegaan) je nog minstens 50 euro extra kwijt bent? Exclusief (verplicht) 0,95 p.p.p.n (toeristenbelasting) 16,- servicekosten (eindschoonmaak) 8,50 lakenpakket (p.p.) 2,35 milieuheffing (per nacht) Deze kosten betaalt u op het park 4,- administratiekosten VakantieVeilingen.nl
Staat toch ook gewoon netjes in mijn beginpost De 4 euro administratie kosten hoef je niet te betalen want die heb ik al betaald ... en dan nog is een weekendje weg voor 50 euro toch nog een koopie of zie ik het verkeerd, ik hoef er verder niets voor te hebben
als je op de link klikt zie je toch staan wat er nog exclusief is.... niemand zal zo klakkeloos aannemen dat het een mooi park oid is en zal dus op de link klikken om te kijken waar ze heen zullen gaan mochten ze ervoor kiezen dit over te nemen.... dus dan zien ze toch ook dat er nog het e.e.a. exclusief is.... en daarbij doet zij het gewoon gratis weg... is toch heel lief.... en 50 euro een weekendje weg is heel erg goedkoop,