Mama's en mam's to be gezocht omgeving Amstrsam Noord

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petitcherry, 29 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar meiden die ervaring hebben met het BovenIJ ziekenhuis in Amsterdam Noord.
    Zelf ben ik daar 4,5 jaar geleden bevallen, maar nu loop ik daar bij de gynaecoloog omdat het zwanger worden van een tweede maar niet wil lukken. Ik had eerst een leuke gynaecoloog maar zij is nu gaan werken in het buitenland (toen ik weer een afspraak had werd me dat opeens verteld door een collega van haar) ik dacht naja gynaecoloog is een gynaecoloog.
    Maar voor mijn gevoel word er nu niet echt meer naar me geluisterd.
    Zit nu voor maand 9 aan de Clomid eerst 50mg en de laatste 2x 100mg.
    Vroeg laatst bij een afspraak bij weer een andere gynaecoloog of ik nog steeds verder moest slikken of dat er geen andere methodes of medicijnen waren. Ze zei ja die zijn er maar die hebben veel mee bijwerking, meer kans op meerlingen en het is te lastig. En je MOET eerst 1 jaar Clomid slikken dan kunnen we pas verder kijken. Nou met dat MOET was ik dus echt van ik moet helemaal niets. Ik krijg nu echt erge bijwerkingen de vervelendste duizeligheid hoofdpijn. En soms zo erg dat ik niet eens recht kan lopen.
    Wat zijn jullier ervaringen? Vonden jullie dat er naar je geluisterd werd?

2. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Niemand??????

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Helaas... Ik kom wel uit Amsterdam noord maar woon nu in Spanje.

Ik zit even te denken of ik iemand ken die daar bevallen is..missch wel maar niet op dit forum nee.

Over het algemeen is het wel een goed ziekenhuis dacht ik.

Ik wens je veel succes!

Deel Deze Pagina