Hoewel het zeker niet het beste nieuws is wat je kon krijgen, ben ik voor jou wel 'blij' dat tenminste de onzekerheid weg is. En natuurlijk ook dat je vader nog leeft. Al zal hij het inderdaad nog moeilijk krijgen. Je vrouw zo moeten verliezen... Heel veel sterkte nog voor jullie allemaal!
Gecondoleerd en veel sterkte. Niet helemaal het nieuws waar je op wachtte misschien, maar wel duidelijkheid. Heel veel sterkte ook voor je vader.
Jeetje dus je vader heeft daar een hele tijd moeten zitten naast zijn dode vrouw, zonder enige spullen? Heftig hoor. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
O wow, wat verschrikkelijk! Je gevoel zat wel goed dat er iets mis was. Heel veel sterkte voor jou en je vader en de rest van de familie.
@Evanesco wat een verhaal zeg! Fijn dat ze gevonden zijn. Maar wat vreselijk!!! Voor je vader, de familie van zijn vrouw. Gecondoleerd. Fijn dat je zusje daar nu is, dan heeft hij in iedergeval ook een vertrouwd en bekend persoon bij hem.
Wat een vreselijk nieuws Evanesco. Je zorgen zijn helaas niet voor niets geweest. Gecondoleerd met de vrouw van je vader. En beterschap met je vader. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Wat een verschrikkelijk bericht! Je maakte je dus echt terecht zorgen......en dan zo'n drama voor je vader dat zijn vrouw is overleden! Verschrikkelijk! Gelukkig is je zus bij hem om hem te ondersteunen. Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat je je vader snel in je armen kunt sluiten.
Shit @Evanesco Wat vreselijk. Ik wens jou heel heel kracht en liefde toe. Niemand verdient dit. Dikke knuffel!
Oh nee!!! Wat vreselijk, verdrietig en onwerkelijk. Gecondoleerd. Is je vader buiten levensgevaar? Een hele dikke knuffel, jullie zijn in mijn gedachten.
Verschrikkelijk......gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte. Hopelijk kan je hem spoedig weer in de armen sluiten.