Zal het even goed proberen uit te leggen. Bij mij is een jaar of 5 geleden PCOS geconstateerd dus al die tijd geen eigen cyclus gehad. Met medicatie groeien mijn follikels nog steeds erg traag en zijn moeilijk te stimuleren. Nu heb ik 5 juni tp gehad van 2 cryo's, helaas zonder resultaat en werd ik 23 juni ongesteld. Vanuit het zh 4 wkn rust voorgeschreven gekregen en na gesprek vorige week blijkt dat ik nog niet doorkan omdat het lab dicht is in aug wat dus wil zeggen dat ik nog eens 4 wkn extra moet wachten. En tot mijn stomme verbazing breekt gisteren mijn menstruatie uit. 31 dgn na de vorige keer.....en dat zonder medicijnen. Normaal kwam er alleen menstruatie dmv primolut of provera. Vandaag zh gebeld en moet toch echt een eisprong zijn geweest geven ze aan. Dit kan na een behandeling zeiden ze. Maarja ben al ruim 2,5 jaar aan het behandelen en dit is me nog nooit overkomen. Zijn er meer mensen die dit ook hebben meegemaakt en hebben die hun cyclus terug???? Ohw zou zo fijn zijn.....
Ik lees even mee....ben ook wel benieuwd. Wat onwerkelijk Ik wou dat ik dat ook had zeg! Ik ben nml nooit ongesteld uit mezelf. Ook alleen maar na duphaston...of pregnyl als ik niet zwanger bleek te zijn.
Ik heb PCOS en heb nooit een eisprong. Maar zo nu en dan zat er toch een nette cyclus tussen de behandelingen in. Helaas was dit eigenlijk altijd eenmalig en herstelde mijn cyclus zich niet.
apart dan he, dat dat zomaar ineens tussendoor dan wel eens voorkomt. Heb je weleens aan artsen gevraagd hoe dit kan??? En na elke keer krijg je toch wel hoop of niet? Moet zeggen dat ik dat nu wel een beetje heb.