Hallo allemaal! Het is nu een week na eisprong en ik voel werkelijk van alles... Maar de pijntjes daar beneden zijn écht heel duidelijk (anders dan bij ongesteld moeten worden) en heb hoofdpijn/keelpijn. Nu las ik ergens dat bij bevruchting je weerstand gelijk daalt om afstoting te voorkomen. Ik moet nog een week wachten op NOD, en heb geen idee of het raak is. Wie merkte zo vroeg dat het wél raak was en/of herkent dit van die dalende weerstand? Grtjes van mij die heel hard ongeduldig is...
haha, ben niet de enige in de lappenmand begrijp ik? Okay, eigenlijk helemaal niet leuk uiteraard maar dan hoop ik voor jou hetzelfde als voor mij! Nog 1 week wachten tot NOD maar ik begrijp dat er ook testen zijn die je al eerder kunt gebruiken. Weet iemand welke en of dat ook écht zo is? Alhoewel ik wel kan raden dat het wschijnlijk verstandiger is om gewoon af te wachten maar toch. Schrok gister tóch van onverwachts rozig gekleurd goedje... Pfff, word gék van mezelf! grtjs
Ik doe hier een slotje op. @ Vraagtekentjes: voor dit soort berichtjes verwijs ik je naar het NOD topic.