Ok weer wat geleerd... Heeft diegene met wie ik gesproken heb nooit gezegd, had het altijd maar over urgentie.
haha nou moet jullie eerlijk zeggen.. wij woonde nog bij mijn schoonmoeder in huis, en ik was inmiddels hoogzwanger van ons 1e kindje.. het ging totaal niet bij mijn schoonmoeder, toen de kleine er was bemoeite ze zich echt overal mee! echt vreselijk.. mn vriend is naar de woningbouw geweest een paar keer en die heeft verhalen opgehangen dat het niet meer gaat dat we op straat worden gezet en dat we nergens terecht kunnen etc. toen ze mijn hoogzwangere buik zag kregen we uiteindelijk urgentie! het heeft lang geduurt maar we hebben het wel gekregen en we stonden gelijk op 1! ja als het niet anders kan dan maar zo.. hier in NL moet je gewoon aanstellen en zeuren om dingen voor elkaar te krijgen
het gaat heel moeilijk om een urgentie te krijgen. Was het maar zo makkelijk, anders konden eenmaal alle zwangeren een urgentie krijgen. weet je wat je ook kan doen? ik heb het ergens anders ookal geschreven. wij hebben nu een woning gekregen via marktplaats.nl. daar staan veel huurwoningen op wat wel particulier verhuurd word. Moet je kijken bij woninghuur. De woningen zijn soms duur, maar lijkt soms ook duur. het is soms ook gestoffeerd of gemeubileerd. Dan gaat daar een nog een bedrag vanaf. moet je altijd even vragen en overleggen met de huurbaas. je mag tot 631 euro kale huur mag je huren om huurtoeslag te krijgen. dat kan je ook proberen en als je vriend of jij een goede baan heeft, dan zijn er ook manieren om een woning te krijgen via directwonen.nl, vesteda, via een makelijk en nog veel meer. succes
over direct wonen is laatst een bericht geweest op het nieuws, dat was geen goede coorperatie slecht beleid ed
ok dat had ik nog niet gehoord. nou dan niet naar directwonen gaan. marktplaats is het beste dan of andere sites. moet je maar even zoeken
ik woon met mn meiske in een appartement boven een garage van een vieze vent die denkt datie alles kan maken omdatie huisbaas is, waar de verwarming + warm water er regelmatig mee ophoud en waar het enorm tochtig is. slecht voor kind en ouder. heb geen apparte kamer voor haar slaap met haar samen op 2 bij 2 meter dus alleen 2 bedden staan er in de slaapkamer op 20 cm afstand van elkaar. heb op allerlij mogenlijke manieren urgentie proberen te krijgen zelfs mn advocaat is erachteraan gegaan (wel prodeo natuurlijk ) maar die krijgt het ook niet voor elkaar. hun rede: je moet een eigen woning hebben en een eigen huisnummer. DUUUHHH als k dat had had k geen urgentie nodig gehad... snuggere mensen hier bij de gemeente joh!
Haaai ben al wel geweest ja en het is geen moegelijkheid meer ja als je in een bepaalde regio langer dan een jaar woon. Nu zat ik net alles te lezen en lijkt wel of dit een misdrijf is ofzo dat ik dit vraag ik vraag niet om kritiek vraag alleen of het kan jeetje mina. Nu is de situatie veranderd ik ben een alleenstaande moeder geworden vader en ik gaan niet meer samen hij is er wel voor de kids maar je snapt natuurlijk wel anders he Nu voor mij een OPTIE OM WERK T ZOEKEN gaat niet ik heb geen inkomen kan niet alles betalen en heb zoveel regelingen kangeen chreche betalen en tja me ouders moet blij zijn dat ze me onderdak geven. Ik ben nu ingeschreven bij PRE-zorg dat is een instelling voor jonge moeders onder de 24 jaar via het consultatiebureau me verloskundige helpt mij hiermee.
Nee hoor meis, je begaa geen misdrijf Maar er word regelmatig geen urgentie verleent. Heel vervelend maar waar. Jammer dat jij en de vader het niet meer uit konden komen
Helaas dit is geen reden voor urgentie. Wij wonen ookm met z'n drietjes bij mijn ouders in huis waar we nu dus in totaal mnet z'n 8te wonen. In een eensgezinwoning. Nou ligt het bij ons anders wij woonden van te voren wel op ons eigen maar wij 6 weken voor mijn bevalling moesten wij eruit. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd contact gehad met de burgemeester e.d en ze zeggen allemaal het zelfde , jammer maar helaas netjes op je beurd wachten.
Zooo haha damn Beetje gefrustreerd. Met alleen een baby krijg je geen urgentie hoor. Dan zouden er echt nog meer dingen moeten meespelen. Beetje overdreven reactie
Ons huis werd ook gesloopt, maar zelfs daarvoor kregen we geen urgentie. Ik heb hoogzwanger met mijn vriend bij de gemeente gestaan, maar ze stuurden ons zonder pardon weg. 28 februari zou ons huis gesloopt worden. Goddank hebben we op tijd een ander huisje gevonden, maar dit is wel particulier en dus ontzettend duur. Gemeente hier is echt knudde