Dames, Ik kreeg gisteravond ineens heel veel buikpijn bij mijn baarmoeder dat ging gepaard met een beetje winderigheid (sorry) helaas heb ik 10 april een miskraam gehad en dat was voornamelijk menstruatiekramp en bloedverlies. Wat ik gister had waren hele erge steken. Duid dit op weer een miskraam of is fit normaal? Ik ben volgens de calculator 4 weken zwanger maar mijn laatste menstruatie heeft maar 2 dagen geduurd, ik dacht toen al zwanger te zijn omdat het zo weinig was maar 2 testen gaven negatief aan. Zodoende ben ik ervanuit gegaan dat ik nu 4 weken zwanger ben. Tips, hints of ideeen?
Hoi hoi, Ik heb niet echt een antwoord voor je, maar in het begin van mijn zwangerschap heb ik ook veel last van mijn buik gehad. Dit waren dan echt mijn darmen. Omdat het bij jou ook met winderigheid gepaard gaat, denk ik dat het ook je darmen zijn. Vertrouw op je lichaam werd er tegen mij gezegd, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend spannend is. Gefeliciteerd met je zwangerschap.....
Ik had met ong. 6 weken super heftige buikpijn werd er zelfs wakker van. Doodsbang want had ook meerdere mk's gehad. Maar kreeg vroege echo en alles zat goed. Ik denk dat het gewoon je darmen zijnb als ik het zo lees. Anders gewoon even vk bellen/.