Onzeker, ik heb geen zwangerschapssymptomen.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Spidy, Oct 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Ik moet echt even m'n zorgen kwijt.
    Ik ben zwanger. Iets meer dan 6 weken schat ik. 9 oktober heb ik een echo bij de gyn.
    Ik heb alleen een slecht gevoel omdat ik werkelijk niks voel.
    Vorige week had ik nog wat zere borsten maar ook dat is weg. Niet misselijk, niet moe, geen rommelende darmen, echt gewoon niks.
    Omdat we in de mmm zaten ben ik gewoon erg bang dat we weer die stress situatie in moeten omdat het vruchtzakje misschien leeg zou zijn.
    Ik weet dat jullie ook niks kunnen zeggen maar ben gewoon zo ontzettend bang. Ik zou nu toch al wel iets moeten voelen?

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

Oct 4, 2012
    2,036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nee hoor dat verschilt heel erg per persoon. Geniet er maar van zolang je nog geen last hebt van al die kwaaltjes, daar is nog tijd zat voor!!

3. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Je hoeft beslist geen kwaaltjes te hebben!! Het statement; veel misselijk of veel kwaaltjes is een goede zwangerschap, pure onzin!! Ik heb bij beide zwangerschappen niet tot nauwelijks misselijkheid gehad en alleen de eerste weken gevoelige borsten. En zelfs dat wisselde heel erg, met een week of 6/7 was dat even helemaal weg en na een paar dagen kwam dat weer terug. Tot een week of 10 en toen was dat ook weer weg.

En ik weet hoe onzeker je kan zijn, aangezien ik eerst 2 miskramen hebt gehad, voordat ik een goede zwangerschap had. Maar bij beide zwangerschappen zeer weinig symptomen in het begin. Dus probeer je niet gek te maken en hang niet te veel aan het 'kwalen hebben is goed'. Al wil je het liefst de hele dag voelen dat je zwanger bent, want dat geeft meer zekerheid, ik ken het maar al te goed :). Ik hoop voor je dat het goed gaat en je een goede echo krijgt!!

4. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik heb, i.v.m. Onze vakantie, pas 14 oktober de eerste echo. Ook ik heb nagenoeg geen kwaaltjes, alleen gevoelige tepels. Sinds een aantal weken moet ik alleen heel veel plassen, wordt er nu al simpel van. Dus ik geloof ook dat het bij iedere vrouw verschillend is. Hopen op een positieve echo, zou ik zeggen.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee hoor, drie succesvolle zwangerschappen en geen kwalen in de eerste 6-8 weken. Of in ieder geval geen dingen die erg opvielen... ik was erg vergeetachtig maar dat ben ik wel vaker.... :)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Nee hoor ... Ik mag bijna bevallen en ik wacht nog op de eerste kwalen. Het enige is dat ik wat vaker last heb van maagzuur momenteel, maar dat is alles.

;)

7. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi spidy, ik kom ook uit de mmm en in het begin wel wat symptomen maar nu helemaal niks, echt niets bijzonders...het maakt mij ook zo onzeker! 17 oktober echo, wat duurt de tijd toch lang. Kan me gewoon niet voorstellen dat er iets zit.
    Ik duim voor je mee.

8. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Ik begrijp je volledig! Ik ben nu negen weken ver en voel nog altijd niets. Een dikke drie weken geleden hadden we een echo met een kloppend hartje. Als we die niet hadden gehad zou ik nu volledig in de stress zitten. Ik moet nog wachten tot donderdag voor een volgende echo. Iedere dag die erbij komt zet me meer aan het twijfelen en voedt mijn ongerustheid.
    Gelukkig zijn we hier blijkbaar niet alleen in :)

9. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd. Jullie verhalen geven bij toch iets hoop al blijf ik bang voor een leeg vruchtzakje woensdag.

Voel nog steeds niks. Af en toe gevoelige boobs maar totaal geen pijn en kan ook komen van het vele knijpen erin :)

Laten we duimen voor mooie echo's

10. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook totaal geen symptomen/klachten gehad.
    Nu alleen soms wat weeïg na het eten, maar dat is alles.
    Dus dat wil helemaal niks zeggen hoor :)
    Succes woensdag!

11. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

Nov 24, 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Hier eerst ook weinig/geen symptomen en heel bang dat de 1e echo niet goed zou zijn. Toch een kloppend hartje gehoord!
    Dus zou proberen je niet te druk te maken :)

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    misschien komt dat nog?
    Ik had alleen last van mn borsten en een zeurende pijn bij mn liezen (bandenpijn geloof ik)
    wel spannend he!

Share This Page