mijn verhaal en even voorstellen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door doortje, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje

    doortje Lid

    26 okt 2006
    21
    0
    0
    hoi hoi

    ik ben dorien en we zijn nu alweer dik een jaar bezig voor ons eigen monstertje.
    maar helaas zal het bij ons niet zomaar gaan.
    ik heb pcos en mijn man zijn zaadjes zijn te traag.
    daarom zijn wij doorgestuurd naar een fertiliteitskliniek voor ivf.
    18 september zijn we aan de beurt eindelijk na 3 maanden wachten.
    de afgelopen 2 maanden heb ik het een beetje weggestopt maar ja nu komt het wel heel erg dichtbij.
    18 sept hebben we de eerste afspraak dus eer dat we aan de beurt zijn zal nog wel even duren.
    mijn man heeft wel al zijn zwemmertjes in moeten leveren.
    zoals iedereen hier vind ik heel erg moeilijk te accepteren dat het bij ons niet spontaan kan.
    als je stopt verwacht je toch wel patsboem.
    zeker als je net als ik "slechte voorbeelden" :D heb vrienden die door de pil zwanger zijn geraakt of na 1 maand zwanger was.
    hoop je dat het bij jezelf ook het geval is.
    kijk iedereen zegt je kan altijd bij me terecht ik heb "vrienden familie" die het ook hebben meegemaakt.
    maar ze weten niet echt hoe het voelt om niet spontaan zwanger te kunnen raken.
    en hun weten niet dat als je een kleintje ziet dat je er elke keer aan herinnert word.
    en toch denk iedereen te weten hoe het voelt?

    het lijkt me heel leuk om met jullie te kleppen want jullie weten WEL hoe het voelt.

    groetjes dorien
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hier wordt je wel begrepen hoor meid! Ik wens je heel veel succes, en vraag hier alles wat je wilt weten! Liefs Ester.
     
  3. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    mijn zus is ook via ivf zwanger geraakt, tuurlijk vond mijn zwager het erg dat ie daar potjes moest vullen, maar na de terugplaatsing veranderd het gewoon in een zwangerschap, dus hebben ze er gewoon van kunnen genieten ;)
    mn zus zegt ,..ach als we het dmv vrijen hadden gedaan hadden we ook niet precies geweten van welke keer het was, dus zij heeft er nimmer een probleem van gemaakt ,..

    ze was allang blij na meer als 12 jr kinderwens dat die in vervulling ging
     
  4. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    3 maanden wachten lijkt me vreselijk lang als je weet dat het op de normale mannier niet gaat lukken, je hoopt er toch elke keer weer op.
    En inderdaad als je om je heen ziet lijkt iedereen wel zwanger wat het extra moeilijk maakt.
    Maar hier kun je je ei kwijt heel veel succes

    groetjes sjolie
     
  5. doortje

    doortje Lid

    26 okt 2006
    21
    0
    0
    vind het leuk om zo snel reactie te krijgen

    het is voor ons/mijn man ook geen probleem om een potje in te leveren hoor zoals hij zegt "dat doen we gewoon ffies" haha

    maar gewoon het idee dat het niet spontaan is, de spanning die je hebt als je net stopt met de pil.

    het moet straks allemaal medisch dat vind ik gewoon een raar idee waar ik moeite mee heb aan te wennen.

    en natuurlijk wat er allemaal komen gaat.

    groetjes
     
  6. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Het is ook wel wennen, aan de andere kant is het natuurlijk wel top dat het zo kan! Neemt niet weg dat je er best veel spanning van kan krijgen. Toch treedt er wel een bepaalde gewenning op na verloop van tijd. En gelukkig kun je hier altijd ff alles van je af schrijven. Succes!
     
  7. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Langs de ene kant is het natuurlijk wel spijtig dat je in de MMM beland bent maar langs de andere kant is het goed want nu wordt er eindelijk iets aan gedaan!

    Dus ik wil je ook alvast heel veel succes wensen, nog een goed maandje geduld en je mag al op gesprek... wij moesten ook 3 maanden wachten (25 september is het eindelijk zover) voor we nog eens een gesprek met de gyn konden krijgen... en wij weten nog niet eens of we met iets kunnen beginnen ;)
     
  8. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hee meid,

    ik snap helemaal hoe je je voelt. Tis fijn dat mensen met je meeleven, maar echt weten hoe je je voelt, dat kunnen ze niet. Maar hier snappen we elkaar gelukkig allemaal.

    Ik wil je veel succes wensen, hoop dat het alsnog snel raak is bij jullie!
     
  9. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Veel succes en sterkte met alles, inderdaad ben ook erg blij dat ik hier met iedereen kan mee kletsen.

    Gr. Sabrina
     
  10. doortje

    doortje Lid

    26 okt 2006
    21
    0
    0
    wat leuk zeg al die reacties geeft me weer een hele opkikker.
    zo nu en dan hebbie dat gewoon nodig he opkikkers..
    ik hoop ook dat bij jullie het allemaal goed gaat.
    ik zie dat een aantal ook al lang bezig zijn ik duim voor jullie allemaal hoor.

    liefs doortje
     
  11. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel succes ! Hoop dat je grote droom heel snel in vervulling mag gaan ! Knuf xxx
     
  12. Bloemie

    Bloemie Bekend lid

    7 jul 2006
    666
    0
    0
    Welkom!

    Wij weten als geen ander hoe je je voelt! Hopelijk mogen jullie ook snel een * monstertje * ontavangen.
    Het is heerlijk om hier af en toe lekker je hart te luchten.....

    liefs bloemie
     

Deel Deze Pagina