ienie mienie streepje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door fempje, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Fempje,

Wat vervelend meid! Ik heb ook wel eens gehoord dat CB laat positief test. Verlies de hoop niet! Zolang er geen duivels zijn is er nog niets tge vrezen!

Liefs,
    Tijgetje

2. Sanny

Sanny Niet meer actief

Klopt CB test laat positief, heeft meer HCG nodig dan bijv. een kruidvattest. En sluit me volledig aan bij Tijgetje, zolang de duivels er nog niet zijn is er nog hoop.
    Dus kop op en over een paar dagen gewoon weer een test doen en ik duim voor je dat je dan een dikke vette streep ziet!

3. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Hoi Fempje,

Wat balen van die test zeg!
    Ik hoop voor je dat vrijdag de test positief is voor je, ik lees wel dat je het heel graag wilt!
    Maar hamer er alsjeblieft niet teveel op, ik dacht ook ik ben zo zwanger en het was nu ronde 5, de laatste twee keer heb ik mezelf ook helemaal gek gemaakt,en dan is de teleurstelling zooo groot!
    Maar ik blijf voor je duimen meid!
    Heel veel succes deze week!

Groetjes chantal

4. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey chantal het klopt ik heb mij echt gek lopen maken ja.maar ik heb het wel nu van mij afkunnen zetten ik heb nou zo iets ik zie het wel.anders maar niet de volgende ronde weer beter en weer een kans he.

5. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Maarre.. ik blijf duimen hoor! :D

groetjes chantal

6. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    hoi fempje;

Hoe ist ie nu :(:
    Weet je al wat meer :(:

groetjes chantal

7. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb net even alles zitten lezen en ben nu ook wel heel benieuwd hoor! :D

8. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    van harte gefeliciteerd

9. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo chantal

ik heb vanmorgen weer getest alleen weer zo'v vaag streepje maar hij is wel al iets duidelijker,en het streepje blijft voor het eerst staan maar je moet hem nog wel aflezen in het daglicht , maar ik vind hem nog niet zo duidelijk genoeg dat ik hem posi beschouw.ik wil echt een dikke streep zien.dan kan ik pas juichen. ;)

10. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    licht positiefg is ook positief al begrijp ik je wel hoor stiekm toch van harte groetjes aukje

11. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    hoi fempje;

volgens mij is een streepje echt een streepje hoor!
    welke testen heb je gebruikt?,misschien moet je eens een andere proberen!

Ik hoop dat we straks samen bij de juli-mama's horen!

groetjes chantal

12. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hoi hoi

ik hoop ook zooooooooooo dat ik bij de julie mama's hoor.maar ik denk wel dat het raak is :D maar ik wil gewoon nog niet juichen zolang ik geen 100%zekerheid heb.maar ik heb dus 4 x kruitvattest die dus die vaage antwoorden geeft,en 1 x clearbleu die dus aan geeft negatief en die heb ik afgelopen dinsdag getest.maar ik test volgende week maandag pas weer en dan lijkt het mij dat hij wil duidelijker is [-o< [-o<

13. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ojaaaaaaaaaa effe aan de zwangere meiden ik heb nog nooit zo'n mooi huil nummer gehoord,echt de moeite waard om te downloaden.is van marco borsato heet slaap maar.hij zingt over de zwangerschap.je houd het echt niet droog hoor ;)

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Klopt....Toen ik in mijn laatste weken van mijn zwangerschap zat was ik bij mijn schoonzusje en zij had de cd opstaan. Toen kwam dat liedje (ik had het nog nooit gehoord0 en zij zei 'moet je luisteren, is echt zo mooi! Zeker nu voor jou' Dus ik luister en ja hoor, ik begin me toch te janken, kon ook niet meer ophouden, haha :)

15. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Oh, en Fempje, heel licht is echt positief hoor...Gefeliciteerd! ;)

16. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    HEY DAAN '

ik vind het echt een geweldig nummer.ik had er ook nog nooit van gehoord tot nu toe heb ik hier ondekt ;) ik raat het ook iedereen aan hier hij slaat echt op ons allemaal vind ik.

groetjes moiiii

17. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey daan

ik durf eigenlijk de felicitatie nog niet aan te nemen ik ben daar echt nog te onzeker voor.sorry :oops:

18. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik snap je onzekerheid wel hoor, maar zo'n test kan alleen maar een streepje aangeven (vaag of een dikke vette streep), als er HcG in je urine zit. En dat zit er écht niet in als je niet zwanger bent ;)
    De een heeft al snel heel veel HcG en dus een vette streep en bij de ander duurt dat wat langer.
    Maar ik snap je terughoudendheid hoor ;)

19. Sanny

Sanny Niet meer actief

Hoi Fempje,

ik sluit me volledig aan bij Daan een streep is een streep hoor!
    En denk dat je net als Chantal en ik bij de juli 2007 mama's hoort. Dus gefeliciteerd :D
    En begrijp dat je pas echt wil juichen als je een dikke streep ziet, maar die komt wel ;)

20. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Heey Fempje,

Ik hoop dat de duivel niet komt, en dat het gewoon positief is, maar meid een streepje is een streepje, zei de huisarts tegen mij. Ik had zelf binnen 5 seconden een dikke vette blauwe streep. Ik hoop voor jou dat het ook positief is en alles goed gaat, heel veel succes nog!

Groetjes Lisette

Deel Deze Pagina